wuuut ik ben pas 42 met 68h gespeeld zal wel komen omdat ik in begin bijna altijd dom/tdm deed en vaak beetje zit rond te rijden en te trollen in CQ Vergeet ook altijd die boosts aan te zetten, heb er volgens mij nog een stuk of 20 van die 25% en nog een aantal 50%
Zo, straks even mijn +200% aanzetten en dan gas met die zooi! Level 53 hier met 71 uur gespeeld, het levellen gaat nu echt langzaam
Zojuist gespeeld. Zijn alle rankings weg en speelde weer met de AK-12. Hoop dat dit straks gefixt is zodra Double XP gestart is.
Mijn wapens zijn ook weg, terwijl ze er wel staan bij my soldier. Echt vaag dit. Hopen dat ze zo weer terug komen
Ik zal zo eens kijken of het voor de PC ook zo is. Volgens Battlelog in ieder geval niet. Atomic adaptive unlocked, vind ik wel een vette camo Ook weer even SP geprobeerd maar daar vind ik echt geen ene flikker aan, wat een zeiklevels zeg
Afgelopen weken ben ik al vaker servers tegengekomen waar niemand een rang had en je weer bij 0 moest beginnen met alle unlocks...even naar een andere server en t was opgelost. Om 1400 uur zal ik weer ten strijde trekken en vele zullen sterven....
Die servers heb ik ook gehad ja, dacht ik mooi even in een server te zijn met een 400 ticket Air Superiority maar helaas (was wel gewoon een ranked server).
Meer mensen die zometeen op de Xbox One gaan knallen? Kunnen wel een party maken als er animo voor is.