Veel te duur, man. Kun je beter Lego Marvel kopen voor die prijs via Amazon (als hij daar nog voor die prijs te krijgen is). Daarnaast was Stanley tijdens de Steam Sales nog goedkoper, kom je nu dus mee.
Als je het zo stelt ga ik voor een Big Mac menu! Steam Sales zijn nog bezig. En zo te zien is ie nooit goedkoper geweest dan dit. Nog niet...
Meh ben ik niet met je eens. Vind het elke euro waard... als ze voor Knack 60euro nog durven vragen is 7euro geen geld voor iets waar echt iemand goed over heeft nagedacht
Tja dat krijg je met zoveel aanbiedingen. Als heel veel games tegelijk zo laag gaan zitten in prijs wordt je als nog kieskeurig.
Ik ben zelfs bij een HB van 2 cent nog kieskeurig Ja, ik heb een PS4 met te veel launch games gekocht. Lach niet. Ik snap mezelf ook niet. Probeer ik ook niet meer.
Ik heb een vraag over de steam cards en badges. Vandaag heb ik de iron badge gemaakt van skyrim, en wil nu de level 2 badge halen. Krijg je dan weer 4 a 5 cards voor het spelen en de rest ruilen/kopen? Ik heb na de gemaakte badge veel skyrim gespeeld, maar geen nieuwe cards gekregen? Voor de level 1 badge had ik na een uur spelen al 2 cards verdiend. Weet iemand hoe dit zit? Op google is niet echt veel duidelijkheid over hoe en wat.
Superbrothers: Sword and Scorcery EP voor 1,19 euro. Altijd al willen spelen en kon ik mooi vanuit mijn steamwallet betalen
yay. denk ik Hello DulleNL Welcome to the Steam In-Home Streaming Beta To start streaming, go to Steam settings on each computer, opt into the beta and then log into them using the same Steam account. For more information, check out the streaming introduction. Thanks for participating in the beta! Please join the discussion to contribute your feedback.
Als dat betekent dat ik de power van mijn GamePC kan gebruiken om Battlefield 4 een high-demanding steam game op mijn crappy laptop te kunnen spelen zonder grafisch in te leveren, vind ik dat best wel awesome. Edit: Ok dat is dus precies wat het betekend. Awesome! Nu nog in de beta zien te komen