FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Vannacht dan eindelijk een paar lekkere rondes gereden. Snelste was 1:53.xxx, maar voor mijn gevoel valt er voor mij nog wel iets te halen.

Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.

2. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren ook nog even een poging gedaan. Doel was om in de 1:49 te komen maar dat is net niet gelukt. Uiteindelijk een 1:50:058 weten neer te zetten. Denk dat ik het hierbij hou, tenzij er nog veel mensen onder duiken.

Tender, kan jij de OP bijwerken met de actuele ranking. Ben wel benieuwd eigenlijk...

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Is het niet handiger dat alle deelnemers elkaar als friend toevoegen?? Dan kan iedereen op het leaderbord zelf kijken. Kan ook via leaderbords.forzamotorsport.net

Tender heeft vast ook wel eens wat anders te doen, ipv elke dag een nieuwe tussenstand te laten zien.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals gezegd, verwacht ik vandaag, of uiterlijk morgen je FR en die van DaWh1z te kunnen accepten. Vanaf dat moment sta je in m'n friend-leaderboard en zal ik een tussenstand posten. Reden dat ik er nu geen post is omdat die een vertekend beeld geeft (jij en DaWh1z staan er niet in) en het soms best veel gedoe geeft om die er handmatig tussen te zetten.

Ontzettend strakke tijd trouwens! Ik ben benieuwd of, en hoever, ik daar nog onder zou kunnen:b::b:
    Jep:thumbs: En een goede suggestie trouwens!

EDIT: Een heel snelle puush-update dan (nog geen excel).
    http://puu.sh/67Taf.png
    Bedenk dat Bassio hier nog bovenuittorrent met 1:50:058 en DaWh1z wellicht ook nog een tijd heeft neergezet!

Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm dan was mijn eerste pogim van 51.8 niet eens zo verkeerd. :p

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Iets zegt me dat jij ook nog niet echt bezig bent geweest met een betere tijd neer te zetten. Ik weet dat er bij mij nog zat ruimte voor verbetering is :+

Zo te zien ga ik vanavond na mijn werk misschien nog wel een paar rondjes doen, bedankt het Bassio :+

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moet inderdaad nog beginnen met écht een serieuze poging :)

8. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik er nog 50 rondjes tegenaan gooi kom ik wel in de 1:49, maar heb helaas ook nog andere dingen te doen.

Ik merk dat ik vaak nog veel te netjes rij en te laat in stuur. Ook bij het remmen kan ik nog veel winnen. Soms lijkt het alsif je helemaal niet hard remt, maar dan toch staat hij zo stil. Daar kan ik nog wel wat tienden winnen.

En Tender en Ic3DFire, als ik jullie andere tijden zie gaan jullie echt wel in de 1:49 komen...

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Doe maar niet! :+

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Forza sinds vandaag binnen en ik wil ook wel kijken of ik er wat van kan. Kan ik nog meedoen?

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ja. Lees de OP even door.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Misschien een post maken met alle deelnemende Gamertags?
    Als iedereen deze post nou edit met zijn eigen gamertag er bij.

Ron D Core

13. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Meedoen kan altijd, ff Tender toevoegen als friend.

14. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Etro staat nog voor mij en Dawhiz staat iets achter mij. Zal Etro ook even vragen om je toe te voegen.

15. Etro

Etro Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je al toegevoegd AZB. Laat maar even weten als ik niet in je friends list sta.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat dus. Het is gewoon een baggerauto, zo onvoorspelbaar en geen 2 rondes hetzelfde qua wegligging |:- . Desondanks dat is het wel een leuke uitdaging en daar gaat het natuurlijk allemaal om!

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals beloofd een tussenstand.

Ik ga nu proberen wat van tijd af te halen:)

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Net in de punten, vandaag en morgen toch nog ff één of twee plaatsen proberen te klimmen. :)

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik reed tegen Novacaines ghost (prima ronde trouwens, met twee fouten toch nog een heel leuke tijd dankzij veel heel veel sterke bochten :thumbs:). Ik vroeg me steeds af waarom Novacaine zoveel harder over start-finish ging als ik, bij het begin (en einde) van de ronde. Bleek dat ik automatisch clutchen aan had staan (had laatst een vriend laten rijden op m'n account). Dat verklaart het. Nu eens kijken waar ik met zelf clutchen op uitkom :)
    EDIT: 1:50.022 in 4 rondjes (incl. inlap):)

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Tender, hoe heb jij bij de vorige rival de hud erbij gekregen van icedfire in je filmpje? Als ik nu iemands ghost bekijk (replay) dan zie ik geen hud.

Deel Deze Pagina