Hij is gebanned om het volgende "I was banned because I don't double source nor do I confirm with mods before posting anything."
Wat bs imo. Want hij heeft altijd maar een source gehad. Maar nu is het opeens niet goed. Toen die kwam met het nieuws dat de Xbox One versie van Ghost op 720p draaide was alles goed. CBOAT heeft ook niet alles goed gehad en die wordt ook niet gebanned.
Oeps, heb ik een gevoelige snaar geraakt? Geef enkel aan dat hij gebanned is voor een reden thats it.
Gevoelige snaar? Ik geef toch gewoon normaal antwoord. Vind alleen de "reden" een beetje bs. Die double source heeft die nooit gehad en nu is het opeens een probleem. Vind dat een beetje raar.
Het is toch NeoGAF dus dat mag je toch sowieso niet vertrouwen? Maar zou wel tof zijn als we allemaal dit soort trucjes/updates gaan krijgen waar door de preformence de komende jaren zal toenemen
En het schijnt ook dat die geen stroomkabel meer nodig heeft. Zonder drive overwogen ze. Lees: verleden tijd. Lees: dit is niet gebeurd.
Vind die "kut" kinect nogthans zalig werken. Luistert goed naar mijn commando's, fijne extra's in games zoals in fifa de commando's. heb je een download code (met een soort van bar code voor xbox one), dan herkent kinect dit direct door deze barcode te tonen. Dus geen geknoei met codes ingeven. Al bij al geef kinect voor mij persoonlijk echt een meer waarde. Dus betaal graag 100 euro meer. Snap ook die hele heisa niet voor 100 euro. Koop een spel minder of spaar wat langer. Als je echt een console wilt, kijk je niet op 100 euro.
Het gaat er bij velen, waaronder ikzelf, vooral ook om dat je geen keuze hebt en dat het gewoon door je strot wordt gedouwd. Ik moet geen kinect en toch betaal je er wel voor. Ik heb dan liever een console van 300 euro zonder die muk.
Inderdaad ik wil nimmer iets doen met Kinect, wil het niet in mn entertainment center, nooit iets zeggen tegen mn games, niks. Ik zal nooit een One kopen als de Kinect erbij zit. Sent from my C6603 using Tapatalk
Same here, ik ga Kinect toch nooit gebruiken dus waarom zou je dan 100 extra betalen. Los verkopen is ook geen optie. Velen geloofde mij niet, maar MS gaat echt wel met een Kinect-loze Xbox One komen voor minder. Hopelijk gelijk een mooie goed geprijsde bundel met Halo (al heb ik niet meer veel vertrouwen in 34.
Ik wilde graag de X1. De kinect boeid mij geen reet, maar moet wel wel voor betalen. Toch gedaan en geniet erg van de X1 zonder kinect aangesloten te hebben. ^" (Gebruik het nog amper.)
Misschien ligt het aan mij, maar deze hele next gen boeit me eigenlijk niet zo als ik eerlijk ben. Tot nu ben ik i.i.g. niet onder de indruk, zeker niet zoals toen met de Xbox 360. En als ik dan toch moet kiezen, overtuigd de PS4 meer. MS heeft teveel lopen kutten vanaf het begin en dan ook nog Kinect door je strot duwen. No, thank you! Als Gears en Halo er niet waren geweest had er sowieso geen Xbox gestaan...