Ik speel de game pas 1.5 week, maar ik heb in die 1.5 week geen enkele servercrash o.i.d. gezien! Game draait hier perfect
Had ik ook de eerste 2 weken. Totdat de patches kwamen toen was het ineens totaal waardeloos. Had dus liever gehad dat ze weg gebleven waren. Overigens hebben ze ook weinig weg gehaald. De problemen die er toen waren heb ik op een enkeling na allemaal last van. Hoe kan het dat ik gewoon geen granaten uit een ammo box krijg? Heb echt helemaal niemand hier over gehoord en lees er op internet ook niet van. Zelfde geld voor de 'kale' voertuigen. Mis gewoon alle 'attachments' ervoor. Niemand die ik daar over gehoord hebt. Lijkt me ook erg sterk dat het clientside is. Begon eigenlijk allemaal toen in er in campaign trophies unlockten terwijl ik ze eigenlijk niet had moeten krijgen... @Jorrie: nee dat zeg ik niet, maar je begrijpt hopelijk de frustraties wel, eerst gaat de console kapot en nu ik hem terug heb is de game niet meer speelbaar geworden in de meeste gevallen. Daarnaast is 2 pagina's met 'oe ik had wel 300.000 xp' ook genoeg en idd totaal niet boeiend. Heb het liever over de games, de wapens, map, attachments etc dan deze onbelangrijke slowchat....
Heb even kort filmpje gemaakt met wat BF4 momenten. Zit ook een roadkill multikill met een straaljager tussen haha. http://www.youtube.com/watch?v=IkkjXk388KA&feature=youtu.be
Ik heb op bepaalde mappen aleen nog dat rubbernecking of hoe die shit ook heet verder crashed eigenlijk nooit meer. Ook niet veel bugs meer. Granaten uit ammo boxen heb ik trouwens ook hoor. Maar niet altijd.
Niet op de 360? Zavod three eleven is de isshhh!!! Net als Rogue Transmittion, lekkere map waar ik altijd heel veel punten maak!
Op een gegeven moment maar opgegeven vandaag. Ik begon lekker, maar op een gegeven moment lukte het allemaal niet echt meer en dan moet je er ook gewoon mee stoppen, dubbel xp of niet.
*kijkt naar tijd van de post* Paar heerlijke potjes gehad gister. Ben een level of 7 omhoog gegaan gisteravond. Alles liep ook soepel, op Hainan Resort na, daar was het dikke lag. Rest was prima. Straks maar eens kijken wat ik allemaal unlocked heb, een hoop in ieder geval. Jammer dat je dat niet kunt checken als je uit de game bent, zo raar.
Mysterie van de granaten opgelost, blijkbaar krijg je er geen granaten bij als je de mortier hebt geselecteerd in je kit. Lijkt me niet helemaal de bedoeling maar goed. Iemand die dit kan verifiëren?
Vind het ook één van de mooiste levels. Vooral met Conquest in de omgeving van vlag F. Die beekjes die daar door de bossen lopen. Echt prachtig.
Zavod is by far de leukste map. Ook is die CR map in de woestijn wel nice. Zeker de battle om vlag D. Vind het jammer je of een game wint met 500 tickets verschil of verliest met dat verschil. Als ik nu eindelijk een server vindndie fatsoenlijk speelt dan zitten er spelers in de gewoon 2-20 spelen en dan een stuk of 10. Speel meestal met 3-4 vrienden en we zitten allemaal rond de 10000 punten en 5:1 ratios en denk je da je het goed gedaan hebt en dan verliest je met een gigantisch verschil. Server verlaten is niet echt een optie want 9/10 heeft rubberbanding atm voor mijn. As ik op Europa alleen zoek is het helemaal niet speelbaar. Streepjes staan voor alle servers op 0... Kan ik nu nog ergens mij NAT checken. Heb altijd een vast IP ingesteld voor PS3/X360 en die in de NAT. Zelfde IP nu weer voor de PS4. Echter krijg ik wel eens als ik op de share knop druk en die video wil saven een error omdat het te lang duurt en er een fout met de router zou zijn. Meeste keren gaat hij echter binnen een seconde naar de file toe, Ook als ik het stukje eruit knip wat ik wil hebben en kies voor trim voor te uploaden zegt hij direct "lost connection to EA server". Clip wordt wel geupload naar FB, maar moet eerst de game afsluiten om weer online verder te kunnen spelen....
je NAT kan je checken bij je settings en dan gewoon bij je internet connectie , die van mij staat sinds gisteren opeens op moderate ...