1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kan ik na het afronden van de story nog alle favors en dingen in de stad afronden? Ben nu bijna bij het einde, volgens mij. Nu onder andere de missie:
    The Funeral
    .

    Het is echt een verslavende game, want ik wil ook nog graag alle races en drugs busts doen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja dat kan. :)
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Gisteren de game uitgespeeld. Wat een tering vette game. Gruwelijke gameplay. Zit te twijfelen of ik hem beter vind dan GTA IV.

    Alles was ook echt leuk om te doen. De favors, de dates of de races. Alles had wel iets aparts. Heel dik.
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al die positieve commotie eigenlijk niet over deze game, ben het na 4 missies eigenlijk wel op uitgekeken. Graphics en physics vind ik nou ook niet zo denderend.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik moest wel wat meer dan vier missies spelen wou ik een beetje hooked raken. Ik vond vooral vanaf ongeveer de helft van de story lijn het erg vet worden. Dat je in Central komt en allemaal dikke shit kan kopen en doen.

    Chillen met King :cool:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deze is nu gratis met Gold toch? Maar ffkes aanslingeren en kijken wat het is ...
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup, is deze maand gratis.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Deze halve maand ;)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het rijden in deze game is wel echt kut zeg :p
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, je zal plots morgen linkse kant van de weg gaan rijden in plaats van Rechts. Elke keer dat ik deze game ging spelen reed ik aan de verkeerde kant van de weg.

    @ NLlegendkiller thanks voor de correctie. :)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is mijn Live abonnement afgelopen hebben ze eindelijk eens een fatsoenlijke deal 8)

    Misschien heb ik nog ergens een maand kaartje liggen..
     
  12. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Tis wel een leuke game.

    Sent From my ...
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb nog maar kort gespeeld, maar was nog niet echt onder de indruk... eerst maar ff verder spelen
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook kort gespeeld. Nog niet gelijk volledig overtuigd, maar denk dat ik me er wel de nodige uurtjes mee ga vermaken. Hoop dat de missies en opdrachten op den duur niet te eentonig gaan worden.

    Edit:
    Die vechtmissies vind ik soms maar kut.
    Net in de club, boven gasten neerbeuken, beneden stuk of 8 gasten neerbeuken, stukje verder weer iets van 6 gasten neerbeuken. Kom op, en steeds als je dood gaat moet je weer helemaal boven beginnen en gaat het steeds alleen maar slechter. Ga wel weer een andere keer verder. :mad:
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben de game nu ook aan het spelen, opzich wel leuk zeker omdat die gratis is, maar kwalitatief gezien toch echt een B-titel.. :lol:

    Lelijke speelwereld die heel erg klein aanvoelt, voertuigen die onzettend vaag bewegen, eentonige gameplay (met vaak ook nog slechte gamemechanics) en niet echt characters die mij aanspreken of waar ik direct een band mee krijg.

    Maarja wat wil je na GTA V, dan valt ineens alles best wel tegen... O-)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    B-titel?
    Wat lul jij nou 8)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    O, ja deze game moet ik nog even gratis downloaden van Marketplace. Straks maar even doen! :)
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Oh, wauw. Ik vond Sleeping Dogs leuker dan GTA IV, met GTA V valt het niet te vergelijken. Zo slecht vond ik deze game echt niet en zeker geen B-titel. Imo.
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Goed dat 'ie boven aan de Xbox games pagina staat, zo effe binnen hengelen. :+
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mee eens.

    Sleeping Dogs zou in mijn Top 3 games van 2012 komen te staan. Kan mij wel voorstellen dat het wat tegenvalt als je net klaar bent met GTA V
     

Deel Deze Pagina