De TV gebeuren op de X1 is toch een struikelblok voor velen hier. Terwijl inderdaad de X1 bijna of zelfs nu gelijk staat met de PS4.
Ik zie (Microsoft) nog wel juiste beslissingen maken. Er gaat een rucht onlangs op internet dat de X1 10% meer performance kan produceren bij games en dan met gemak 60fps/ 1080p aankunnen, door middel van een driver update. Mocht dit dan echt waar zijn, dan zal de rollen iets opgedraaid kunnen worden. Dat je nauwelijks geen verschillen meer gaat zien PS4/X1.
Tot nu toe is de mooiste next-gen game Ryse op de console. Ik heb tot nu toe nog niks sterks next-gen gezien op de PS4? Zal wel met Infamous komen?
@ Burnfout Ik heb al 5 jaar de 360 en ik heb nog helemaal geen teleurstelling gehad van MS. Enigste teleurstelling was dat de X1 uitgestelt is in NL.
MS verleend verder prima service en online gaming met kwaliteit.
@ BigKabuto Je hoeft echt niet bang te zijn dat gamers in NL niet op de X1 spelen. Er zijn meer dan genoeg NLers die de X1 hebben geïmporteerd. Dit is de informatie wat ik van MS store heb gekregen. ^ Voordat iemand mij weer benoemd tot MS medeweker.
Laatst bewerkt: 4 jan 2014