FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb de youtube-video die hij hier had gepost gedownload van youtube (en vervolgens in 'mijn' filmpje erbij geplaatst. Als ik hem als ghost bekijk zie ik oko geen hud inderdaad.

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gecapped filmpje gemaakt?

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Tender refresh eens even ;-) haha net een 1:52:170 gereden in 12 rondjes, de helft van de bochtjes zijn nog niet goed genoeg, maar had etro te pakken en dat was nog genoeg voor vandaag (ben nog niet helemaal beter dus morgen weer even proberen).

5. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nice Tender, had ook niet anders verwacht. Nette tijd, ga ik niet meer aankomen. Helaas niet veel tijd in het weekend... maar met een 2e of 3e plek neem ik ook zeker genoegen... :b:

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hooo godver ik wil gewoon mijn Fanatec stuur! :mad: Moet echt onwijs geluk hebben elke keer om niet teveel te sturen met controller, anders vlieg ik alle kanten op! :'-(

*Gaat nog wat rondjes rijden!

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    0,6 sec er af, ik zit nu in de 1:52.9 maar heellaas nog geen plekje gewonnen. Nog eventjes kijken of ik in de lage 1:52 kan komen, maar de concurrentie is echt moordend op dit moment :mad:

Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb vanavond ook wat rondes gereden, maar kon mijn ogen niet open houden. Concentratie was ook ver te zoeken. Misschien morgen nog even wat rondjes proberen!

@Flavour:

Ik denk dat ik Forza 5 ook fijner vind met stuur, ondanks dat ik me vrij goed kan redden. Ik maak te vaak fouten door de gevoeligheid van de controller. Die Thrustmaster is me net iets te prijzig (vind hem er een beetje goedkoop uitzien), en dan komt hij ook nog zonder h-shifter en fatsoenlijke pedalen (koppeling), helaas heb ik geen Fanatec. Komt er eigenlijk wel een adapter voor Fanatecs?

Laatst bewerkt: 4 jan 2014
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Adapter komt waarschijnlijk niet. Ze gaan wel een nieuw stuur maken bij Fanatec met een 'interessant upgrade model' zodat mensen met een 360 Fanatec niet weer zoveel krijt zijn.

Thrustmaster ziet er idd een beetje cheap uit, maar blijkt wel erg goed te zijn. (Fanatec stuur komt overigens ook zonder shifter en zelfs zonder pedals, dus qua prijs is het allemaal vergelijkbaar.) Plastic is helemaal niet verkeerd, de base van de Fanatec is ook plastic. Zolang het sterk plastic is is er niks mis mee. Ik ga even afwachten of Fanatec wat gaat aankondigen ooit. Want als ik een nieuw stuur koopt gaat mijn huidige stuur weg zodat ik er überhaupt wat geld heb. :p

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Update: Een nieuwe #1 tijd, Novacaine die een plaatsje stijgt, en Lawaai die zich mooi in de top10 heeft gevestigd!

Replay van m'n rondje, van mij voor jullie (met versnellingen en pedaalstanden!)
    http://sdrv.ms/1a83s1M

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bedankt voor de update. (volgens mij moet DaWhiz wat hoger staan als zn tijd klopt).

Ik heb het nog een paar keer geprobeerd om mijn 1.53 te verbeteren, maar ook een één of andere manier lukt het nu niet eens meer om 1.54 te rijden.
    Geen punten voor mij dus deze week.

En het is double XP bij Battlefield, dus ja dan moet je keuzes maken met de geringe tijd die je heb.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik denk dat zijn ronde dirty is.

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Klopt, tijd is dirty

14. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Nog geen tijd gereden sinds mijn eerste poging vorige week zondag, Zo slecht was die poging zo te zien niet :D

Morgen kijken of ik dan eindelijk wat tijd er voor kan vinden.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zou het gebruik van ABS nou echt zoveel schelen? Of is dat een domme vraag :-s

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

ABS is voor pussy's :D

Just kidding, ik vind dat het afbreuk doet aan de gehele race ervaring.
    Maar dat is alleen maar mijn mening.

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    True. Maar ik heb wel eens zonder abs geraced en dan krijgg ik het remmen niet echt onder de knie.

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Zonder alle hulpmiddelen zou je echt sneller moeten zijn als je TCS, ABS en STM uitschakeld.
    Dit kost je wel een paar uur om hier aan te wennen als je eerst met alles aan rijd.

Edit: typo.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Mtc is manual transaction (with) clutch ;-)

20. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Uhm, ja ofc. Dat bedoel ik :x.

:D

Deel Deze Pagina