[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    je kan idd voor de race de moeilijkheid aanpassen. Gewoon even iets makkelijker zetten

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Doe ik dat wel aangezien ik het op moment best kut vind. En ik ga dan meteen dan verloren kampioenschap even overnieuw doen. Wel leuk dat je nu auto's gelijk met een paint kan kopen als je ze nieuw in-game aanschaft. _O_

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb wel een menu om drivatar difficulty aan te passen, maar ik kan het niet aanpassen? 8)

En waarom niet eigenlijks? Ik eindig verdorie iedere keer achter aan en wil die settings aanpassen, maar dat kan dus niet. Of het is een bug, maar iedere keer als ik op (A) druk om het aan te passen reset de game de race.

Is er echt geen manier om dit aan te passen? Het is tamelijk kut om steeds achter aan te rijden.

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Vreemd, weet je zeker dat je alles goed doet? Heb je een digitaal copy?
    Ik had ook wat rare bugs in m'n digital copy maar dat was na een her-installatie opgelost.

Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee, heb een winkelversie van Nedgame, van mijn broertje Head Ninja gekregen. Ik kan het echt niet aanpassen.

Kan ik de game gewoon veilig verwijderen zonder dat mijn savegame naar de klote gaat???

Want als dat kan, dan wil ik die herinstallatie wel proberen.

6. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Je savegames staan in de "wolk" ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mooi, dan flikker ik even snel die game er af. Eens kijken of het werkt naar de herinstallatie en anders maar een patch afwachten.

Weet jij toevallig of er nog een patch gepland staat voor de game? MS als uitgever is meestal niet zo rap met die patches.

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Er zullen vast nog patches/updates aan komen en ik verwacht op niet al te lange termijn.
    Ik hoop dat het lukt na de her-installatie, maar ik blijf het vreemd vinden.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, ik ook, maar als ik op de D pad naar beneden druk, of naar links en rechts, dan gaat die precies de andere richting in. En als ik op a druk, als er in het menu staat change of activate, dan herstart die de race. Heel vreemd, maar wel waar. Hopelijk is het probleem straks opgelost. Ik heb echter zo een verjaardag, dus weet niet of ik er direct aan toe kom als het klaar is.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Vreemd..
    [yt]D3uIULkp_yE[/yt]
    Mijn compilatie van 2 uur online racen. Een hele boel crashers tegengekomen, maar wanneer je die weet et ontwijken, is het soms best leuk, maar vooral heel heel héél makkelijk om race na race te winnen :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hoe verander je trouwens je camera view? Het is mij nog niet gelukt namelijk.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Kleine knopje met de twee vierkantjes

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een klein beetje zelfredzaamheid kan ook geen kwaad toch? Effe in de opties kijken, of gewoon knoppen indrukken.. (kun je gelijk de controls goedzetten):9:b:

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    MAW RTFM! :p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Godver. Opnieuw installeren hielp ook niet. Heb nu wel beter naar het probleem gekeken. Als ik op rechts druk op de d pad, dan gaat die naar beneden, bij de drivatar instellingen. Wanneer ik dan op (A) druk, op het scherm geeft (A) dan select aan, dan keert restart die de hele race. Dus wanneer die dus instellingen zou moeten selecteren om te veranderen, dan restart die de race. Het is dus een bug, maar ik ben hem nog een keer opnieuw aan het installeren. Ditmaal zonder er aan te komen tot die klaar is, misschien ligt er daar nog aan. Ik denk echter niet, want dit probleem is behoorlijk hardnekkig. |:-

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Je moet je Drivatar instellingen wijzigen VOOR een race, volgens mij kan het niet eens tijden 's een race trouwens. Wat doe je precies?

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kan je er een filmpje van maken met de DVR functie?

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Damn, waarom dacht ik daar niet aan.
    :thumbs:

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb ook nog niet op start race gedrukt, maar ik zit dan wel in het menu van de race, waar je o.a. nog de race difficulty kan instellingen, zoals de driver line op alleen remmen zetten bijvoorbeeld.

Ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik filmpjes moet maken en hier plaatsen, maar ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben.

Misschien kan iemand van jullie dan een screen maken van het exacte menu waar je wel de drivatar instellingen kan veranderen???

Deel Deze Pagina