Ik kan overigens ook niet wachten tot fanatec weer met een mooi stuur komt. Mijn GT2 heb ik verkocht, maar mijn playseat en Clubsport Pedals smeken om een nieuw stuurtje. Kan prima over weg met de controller, maar met stuur is de beleving toch beter...
Thx for the update, vind het wel goed, denk dat ik nog wel een seconde sneller kan, maar dat gaat me veel tijd kosten dus ga alvast voor volgende week oefenen Die filmpjes maak je die vanuit FM zelf? (of maak je ze en doe je er nog wat achteraf??) MTC aha thx vroeg mij al af waar het voor stond!
Ik hou het ook voor gezien in de Chevy, ik kom na vanavond 30 rondes te hebben gereden niet meer onder de 1:53. Op naar een nieuwe challenge dan maar? Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.
Argh rij ik eindelijk een 1.49.9xx is tie dirty. Pfffff wel me tijd weer iets verbeterd. Morgen ochtend maar weer proberen om onder de 1.50 te komen das toch wel me doel.
Nou, eindelijk een 1.49xx eruit weten te krijgen. Er is zat ruimte voor verbetering, maar als ik het eerste stuk 'perfect' doe, verpest ik het 2e gedeelte, andersom precies hetzelfde. Soms rij ik 0.500 sneller dan in mijn snelste ronde, maar heb ik zoveel tijd verpest in het eerste stuk, dat ik uiteindelijk 0.200 trager ben . Ik ben ook echt jaloers op de manier hoe Tender bocht 4 en de corkscrew (en bocht 9 een beetje) neemt, daar laat ik echt de meeste tijd liggen. Misschien dat ik morgen nog wat rondjes doe om dichter bij te komen, we zullen zien wat er van komt . En dan maar hopen dat de volgende challenge een beetje meer handling en een beetje minder glijden is .
Gaat voor mij ook niet lukken denk ik, maar misschien ga ik er vanavond nog wel een paar rondjes uit persen...
^^dit^^ Maar als het de Holden op Bathurst word, dan wordt het weer glijden. Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.
Nou, net nog een paar rondjes gereden. Ik wist de ghost van Tender voor te blijven tot aan de corkscrew, vanaf daar gaat het echt fout . Mijn tijd nog iets kunnen verbeteren, maar daar blijft het ook wel bij. Ik ga mijn Xbox trouwens opsturen naar Microsoft (fan maakt een irritant geluid), dus het kan zijn dat ik een weekje (of 2) mis. Moet alleen nog even kijken wanneer ik hem ga opsturen.
Helaas kon nog net op de valreep 3 rondes rijden. Maar helaas geen verbetering. Op naar de volgende challenge.
Niet gaan roepen dat het een zwabberbak is hoor! Het hangt er helemaal vanaf hoe je hem rijdt, net als bij die Camaro van afgelopen week! :http://sdrv.ms/1a83s1M Heb ik er één moment tussenzitten waar de auto ongecontroleerd of overdreven glijdt??:b: