Ah, dat zou natuurlijk kunnen. Maar als ik zeg dat ie onmiddellijk moet schieten heeft ie dat te doen. OBEY!
Twijfel echt over Tomb Raider. Fantastische game, en ben erg benieuwd naar de grafische sprong van next-gen. Maar de volle mep? mwah... denk dat ik het geld beter kan bewaren voor Infamous. Watch Dogs al in pre-order bij bol.com .. twijfelde of ik die wel wilde, maar was mooi prijsje. Kan altijd nog verkopen/ruilen.
Als je de last gen versie gespeeld hebt zou ik de game ook (even) laten liggen. Zoe niet, dan is het wel een must buy....al zou ik, als ik moest kiezen, dan idd toch voor Infamous gaan.
Ga de nieuwe(re) Tomb Raider zeker keihard spelen maar ga hem pas kopen als ik niets meer te doen heb op de PS4, er komt een grote game droogte aan dus dan is het wel fijn dat je ff een game achter de hand heb Hopelijk worden meer titels voor de PS4 geremastered (TLoU, Dark Souls, Beyond Two Souls, God Of War etc)
TLOU en Puppeteer. Meer hoef ik niet. Dat zijn de enige 2 games waarvan ik ze graag nog had gespeeld.
Heavy Rain, Wipeout HD in 4k ;-), Shadow of the Colossus maar dan deel 2, volledig opnieuw gemaakt, maar met zelfde gameplay.
KZ MP net dan toch maar even opgestart...dunno wat het is, maar helemaal zonder bekenden vind ik MP echt geen zak aan. De MP van KZ is iig voor mij zo onduidelijk als wat en what's the fun in gewoon wat random rondjes rennen? Het lijkt er, zonder dat je weet tegen wie je speelt (of met wie) niks toe te doen. Spelen jullie mp games altijd met bekenden of ook alleen?
Niemand wilt met mij omdat ik niet praat. Dus, alleen. Als de game alleen met bekenden leuk is, is het misschien helemaal niet zo een leuke game. Ik heb in de Blur beta vaak met XBW-ers gespeeld, maar de full game bijna nooit meer. Heeft me er niet van weerhouden om plezier te hebben en vele honderden races te doen.
Hmm jammer Ik vind het jammer om nu met Next-gen voor de deur een PS3 te kopen puur voor TLOU. Gaikai komt het zeker weten bij? You sure? Zowat altijd in party's. Multiplayer en coop vind ik ook de leukste spellen waarin ik de meeste tijd kan stoppen. SP games zijn na een tijd vaak niet meer leuk om te doen. en niet vergeten he, elk rondje is anders Tuurlijk wel, kan ook zijn dat een game pas leuk is zodra er samenwerking bij komt kijken en anders niet Bepaalde games kunnen alleen echt retesaai zijn en zodra je met meerdere speelt een heel stuk leuker. Je moet ook eens gaan praten joh, loner en tuurlijk kan SP ook leuk zijn, maar AI is en zal waarschijnlijk ook nooit zo goed/leuk/gevarieerd zijn als andere spelers #fact. Daarnaast ken ik echt hilarische of geweldige momenten vooral als ik met anderen speel.
Ik speel MP zo goed als altijd met Oldskoolers, dus ook Killzone. Dat was echt leuk, maar nu ik BF4 geproefd heb, heb ik totaal geen zin meer en speel ik qua MP eigenlijk alleen nog maar BF4...en zij ook. Natuurlijk kun je een MP ook leuk zonder bekenden spelen...alleen is met natuurlijk zoveel leuker!
Het gaat hier niet om SP vs MP, maar om MP met randoms of met bekenden. Natuurlijk kan het met bekenden leuker worden, maar als het zonder bekenden helemaal niet leuk is...tsja...dan is dat geen goed teken voor de kwaliteit van de game.
Ben ik het niet mee eens. In veel multiplayer is teamwerk en communicatie belangrijk, maar het maakt het over het algemeen ook vaak leuker. Kan dus heel goed dat je een spel altijd met vrienden speelt en zodra je het daarna alleen speelt, je het saai vind. Niet omdat er opeens minder kwaliteit in de game zit, maar omdat de externe factoren( de bekenden) ontbreken. Net zoals bijvoorbeeld uitgaan naar een club. Kan met vrienden erg leuk en gezellig zijn, alleen toch wat minder. Is het dan opeens een slechtere club dan 2 weken terug toen je met vrienden er was?
Zo battlefield 4 binnen voor de PS4!! Nu nog wachten op de ps4..... Hopelijk is hij eind januari binnen. Ik zou het leuk vinden als mensen me alvast willen toevoegen op psn. Heb namelijk echt nul vrienden op psn,aangezien ik altijd een xbox,er ben geweest. Smok3y_jay85 Ben 28 en hou wel van een gezellig potje online knallen of whatever Hopelijk tot snel! Errevederci!:b:
Meh, ik weet niet of ik het helemaal eens ben met die club vergelijking. Maar goed. Misschien ben ik gemakkelijker te plezieren dan. Of ik vind het met randoms én bekenden leuk, of ik kom er na het spelen in bv co-op opeens achter dat het eigenlijk een kutgame is (Halo 4) Ik snap ook dat het het leuker maakt om met bekenden te spelen, dat is ook zeker zo. Ik heb dus iig zelf nog nooit ervaren dat het het zó veel leuker maakt dat het met randoms opeens niet meer leuk is.
Zoals ik al zei, headset eens gebruiken dan En ik heb dat ook niet in zijn geheel hoor. Ik kan ook best een BF alleen spelen, alleen ben ik na een potje of 2-3 er alweer snel op uitgekeken. Coop-games vind ik solo al helemaal niet fijn. In borderlands deed ik het wel eens om voor een wapen te grinden, maar verder speelde ik dat alleen in coop. Ik denk ook dat die games daarop beter zijn ingericht en daardoor leuker.