Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    The Spectular Now ga ik morgen ff kijken.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel een prima film.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Django unchained,

    10/10

    Ga de film NU kijken voor degene die hem nog niet gezien hebben.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Met kerst weer gezien met mijn ouders en broertjes. 10/10 vind ik wat overdreven, maar 8 of 9 is prima. Heerlijke film die het van een erg goed script moet hebben en minder van de actie. Het einde is ook grandioos met nog een klein optreden van de regisseur zelf. :thumbs:
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meh. Duurt lang
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat is geen excuus om die film niet te gaan kijken
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    The Hobbit: The Desolation of Smaug
    Toffe film. Beter dan zijn voorganger, toffe actie en ook erg nice dat Legolas terug is. Enige minpunt is voor mij de 3D effecten. Ik 'zie' wel dat er 3D effecten zijn maar op dat moment zijn ze blurry voor mij en komen ze totaal niet 'dichtbij'. Datzelfde geldt voor de ondertiteling wat gewoon stijf onderin het scherm blijft (anderen zeggen dat het in het midden staat, dichtbij etc etc) en vaak wat wazig overkomt voor mij. Diepte is voor mij ook dan niet echt super scherp. 9.0/10

    Misschien dat ik langs de oogarts moet? Was laatst bij een opticien geweest die meette met zo'n apparaat mijn ogen. En daaruit kwam een verschil van 0.75, maar hij zei er verder niets over en ik kon weer gaan.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoeft niet. 3D is en blijft gewoon crap.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Tja die dingen die je opnoemt zie ik wel en idd met wie ik wel eens naar de bios ga. Ben zelf ook bij 0,75 met een bril begonnen omdat ik destijds met rijlessen goed kon merken dat ik lang niet alles scherp zag

    Wat heeft dat met z'n ogen te maken?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik draag een bril onder mijn 3D bril maar effecten zijn nog steeds amper boeiend. Enige momenten waren met vogeltjes op het begin, rest is 3D echt nutteloos.
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    [Films] Algemeen [Deel 30]

    Wazig beeld/ondertiteling bij 3d films is een klacht die veel vaker voorkomt, ook bij mensen met prima zicht. Misschien dat mijn oordeel wat kort door de bocht was maar ik laat geen kans onbenut om 3d, wat bij bijna iedere bioscoopfilm door je strot wordt geduwd, te bashen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2014
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zie je de diepgang niet?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja en nee, zag gewoon veel dingen niet scherp en had het idee vaak te moeten focussen. Mijn zicht met lezen of lange afstand is verder prima.

    Ook vaak het idee dat in het midden alles wat scherper was dan de rest. En die 3D effecten zoals vogels, vlinders of vallen goud dat was allemaal wat wazig.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    [Films] Algemeen [Deel 30]


    Dat denk je, dat dacht ik ook 2 jaar geleden. Totdat ik het verschil zag. Heb zelf in een oog bijna niks en 0,75 in het andere.
    Toen ik de bril op zette zag ik opeens de blaadjes van een boom weer scherp op 100m afstand (eerste wat me opviel :+ ) en inderdaad wat Tim zei, met auto rijden merk je het verschil ook goed.

    Ik wil maar zeggen, die ondertiteling zag ik met bril dus ook beter. Zelfs in mijn eigen huiskamer was de ondertiteling van de tv scherper.

    Misschien toch eens handig om eens een te testen met iemand zijn bril met ong. dezelfde sterkte? Of een setje testlenzen met jou sterkte proberen ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar andere films (zonder 3D) zie ik van dezelfde afstand prima en de ondertiteling ook, zelfs al zou het kleiner zijn.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Prisoners

    Nice :) Wel had ik al sterk het vermoeden qua plot wat er aan zat te komen. Verder wel erg goed gespeeld en enorm veel spanning.

    8.5 oid verdient het wel :)
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Net ook Prisoners gekeken. Wat een top film zeg. Ik vond hem eigenlijk helemaal niet voorspelbaar.

    9/10.
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jagten gezien,

    7/10

    Vond het einde een beetje irritant, en nog steeds geen duidelijk oplossing.

    Ik kon dat kind wel vermoorden 8)


    Voor een standaard film zou het mij ook te lang zijn, maar hier kon ik nog wel effe 2 uur langer naar kijken :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2014
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Paar films de afgelopen dagen gezien, waaronder de trilogie van The Lord of The Rings. Ja ja, die had ik nog niet eerder gezien... maar na het kijken van de twee Hobbit-films toch maar eens gedaan. Topfilms. Ook Elysium. Mocht je die nog willen zien, verwacht er maar niet teveel van... de setting en visuals zijn tof, maar het verhaal is flinterdun. Er had meer in kunnen zitten qua achtergrondverhaal. En net, na hem een aantal keer hier voorbij zien komen, The Good, The Bad and The Ugly gekeken. Wat een meesterwerk.

    Up next: Prisoners.
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    the good the bad the weird(Joheunnom nabbeunnom isanghannom)

    is trouwens ook een goede film!
     

Deel Deze Pagina