Met de oude voorraad kunnen wij Vita noobs wel een jaart of wat voort Staan wel een paar dikke titels tussen trouwens!
RPG na RPG. Zit ik dan met de Vita verkeerd of komen er nog platformers uit of adventures? Ik ben niet heel erg van de RPG..
Yup, op de PC. Ik ben bezig met Tearaway en zou idd Sly kunnen aanschaffen nog. Maar ik had het meer over wat er uit gaat komen..
Zoveel toffe ports bedoel je? Gravity Rush 2 kan best tof worden. Als dat eindelijk een echte topgame is (De foutjes van het eerste deel verbeteren) zijn er al twee games waarvoor ik een Vita zou kopen (Die en Tearaway).
Niet zozeer. Misschien om te zien waar jullie zo hyped over zijn, maar het is niet een game waar ik de Vita speciaal voor zou aanschaffen. Daarnaast moet een game van goede huize komen om de beste handheld (strategy-)RPG te verslaan: Fire Emblem: Awakening.
In de link die ik eerder poste staan ook nog genoeg RPG's die volgend jaar uit komen voor de Vita. Ik ken er maar bar weinig van, dus kan niet veel zeggen over de kwaliteit.