Heb hem bij bol geannuleerd en ik heb me bij de MM Rdam Alexandrium op de lijst laten zetten. Sta iig bij de eerste 50.
Was van de week in Berlijn en daar bij de grote Sony store gevraagd naar de levertijden. Die man zei dat niemand dat echt wist, dat er gewoon veel te weinig waren en dat het wel eens maanden zou kunnen gaan duren ! ! !
Net eentje besteld, staat nu op uitverkocht. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg! Spoiler Haha, wat een site zeg, een betere oplichter bestaat er niet
Net mijn ps4 voor 650,- verkocht aan iemand via Marktplaats. Het ontbreken van topgames maakt dat ik nog wel wat maanden kan zonder de ps4 en 250,- winst is altijd mooi meegenomen . Sent from my iPhone using Tapatalk
Het is wel algemeen bekend dat Media Markt komende week weer een levering gaat krijgen. In Nederland levert Sony iedere twee weken PS4s
7de toch? Volgens mij wel hier bij de media markt. Ik hoop er in ieder geval eindelijk 1 te hebben...
In Noord vertelde de man mij begin 2014 terug te komen dusja 7de zal het wel zijn, gewoon mensen langssturen aangezien zij er elke keer een paar in de vrije verkoop doen.