Dan gaan we nog even een tijd proberen neer te zetten voordat mijn Xbox in de verzenddoos gaat De Holden is wat mij betreft een stuk beter dan die Chevy hoor!
Ik zie net dat ik één van de weinige ben die sneller rond ging in de tweede challenge dan in de Mazda. Toch nog maar richting Indianapolis om mijn totaal tijd te verbeteren. In de eerste challenge net in de punten, nu helaas niet. (ik kom maar een volle seconde tekort voor een top tien plaats ) Hopelijk kan ik in de volgende wel in de top tien komen, want punten voor deelname is natuurlijk leuk en aardig maar daar doen we het niet voor.
Je ziet wel dat er veel verschuiving is tussen de nummers 6-10, dus daar meerijden maakt het elke week wel spannend. Om elke 0.01e van een seconde word echt gestreden. Heellaas heb ik niet de skills om in de top mee te rijden, maar ik heb wel het idee dat ik door dit soort competities steeds beter wordt. En ooit, ooit kom ik misschien wel in de top 100 van de leaderboards. Sent from Laguna Seca driving A Chevrolet.
Ach vorig jaar hadden we ook inhaalrondes wat je alle ritten kon herhalen, misschien komt ie weer terug.
Bij de FM4-rivals cup hebben we dit zien gebeuren, ik denk dat het ook ditmaal slechts een kwestie avn tijd is Ron!:b: In het reglement is geregeld dat iedereen zijn tijden voor het TIJDENKLASSEMENT ook ná de deadline nog kan/mag verbeteren. Deze worden dan gewoon meegenomen in het klassement van de nieuwe week. Voor de mensen met 5:00,000 is dus nog geen enkele man overboord. Hier even je verbeterde challenge+tijd vermelden is genoeg.
Heb die nieuwe ook al even gereden, auto is het niet.... Die verrekte muurtjes zijn wel vervelend Zit maar 8 sec op de nummer 1, haha, ongekend hoe strak die langs de muurtjes gaat. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Zometeen ook 'even' een tijd neer proberen te zetten die clean is. Sent from Bathurst driving A Holden.
Dat is mooi, dus ik hoef niks missen! Net een paar rondjes gereden in de oude vertrouwde Holden (ik vind het een brute auto ). Na 8 rondes had ik het gevoel dat de ghost van Tender ietwat aan het cheaten was. De eerste paar rondes was ik veel sneller, en ineens ging dat ding me voorbij en was ik anderhalve seconde trager dan eerst. Blijkt dat de Holden niet goed tegen mijn manier van schakelen kan (te vroeg terugschakelen, lekker remmen op de motor), dus er hing een dikke rookpluim achter mijn auto (30% engine damage). Na een restart ging het al wat beter, meer dirty laps dan clean laps (idd @ die muurtjes). Gelukkig had ik er vrij snel een 'betere' tijd uit dan ik had staan. Natuurlijk ik kan er nog enkele seconden van afschrapen, maar helaas hing er na mijn snelste ronde weer een rookpluim achter mijn auto Ik zat niet echt te wachten dat Bathurst naar Forza kwam, maar ik vind het stiekem wel een hele vette baan. Lastig, maar wel vet. De Holden is ook vrij goed in bedwang te houden, maar je voelt wel wat een beest het is als je net iets te vroeg op je gas trapt. Ik heb morgen nog even om een betere tijd neer te zetten, dinsdag gaat mijn Xbox richting Microsoft. Als het meezit heb ik hem binnen 3 weken weer terug!
Krijg je niet eens eerst een nieuwe opgestuurd? Dat zou ik eisen, dan kan je doorspelen. Ik heb al een iets betere tijd staan dan Tendertje Zal trouwens zoveel mogelijk mensen eens toevoegen, wel zo handig om iedereen te kunnen monitoren Heb TCS aangezet omdat ik net even te vaak een muurtje leek te raken, maar dit waren de eerste rondjes.
Nah, dat is de pech als je in NL woont. Ik ben allang blij dat ik zonder problemen mijn garantie kan claimen op dit moment
Ah dat wist ik niet. Beterschap dan maar Goh sta in de top 300, plaats 270.. haha nog nooit meegemaakt. Trouwens heb ik weer: kom ik het klote gedeelte door, en het laatste stuk doe ik continue perfect, dan ineens van die middelmatige bochtjes... tsss Oh nog iets als ik naar leaderbords (op de xbox zelf) ga kijken dan krijg ik geen resultaten te zien als ik Friends aanklik, jullie ook?
Heb eens met assists aan gereden, heb het gevoel dat ik veel minder controle heb over wat de auto doet EN dat ik veeeeel langzamer uit de bochten kom. Voordeel is wel dat ik veeeeeel minder snel de muren raak op Bathurst. Kortom, niet mijn ding. Wel een tijd neer gezet en een doel gesteld, tijd nu 2:36.xxx doel 2:33.xxx Na ongeveer 8 rondes schakelt de Holden niet meer lekker, 20% transmission damage....,,, Sent from Bathurst driving A Holden.
Stemmen!!! http://forum.xboxworld.nl/poll.php?do=showresults&pollid=452 Sent from Bathurst driving A Holden.
Het verschilt nogal per auto, meestal is zonder sneller, maar als ik zie dat er iemand met tcs aan in de top 10 komt dan ligt het daar niet aan, plus clean blijven op deze track is wel wat lastig. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk