Ben net in de 60 maar heb op de wapen specific battlepacks alles al unlocked. Eigenlijk het enige wat ik constant gedaan heb. Eerst alles in de kit, toen alle wapens en assignments. Heb je dan constant met hetzelfde gespeeld?
Volgens mij focus je te veel op alleen xp. Je moet ook een beetje de game spelen Dan had je de antwoorden denk ik wel geweten haha
Ja. Bijna alleen engineer met gespeeld, altijd conquest. Alleen bij Operation Lockert en Flood Zone ben ik Assault. Van sommige wapens heb ik wel veel stuff unlocked maar de meeste niet. Ik heb nog maar 1 sniper rifle en 1 DMR unlocked, shotgun heb ik nog niks mee gedaan!
als mede shotgun noob adviseer ik je de eerste shotgun te pakken en daar de full choke voor te unlocken dan kun je echt je lol niet meer op, range is ineens 3 keer zo ver dus is het niet alleen op lockers nog een optie maar kun je er bijvoorbeeld ook op zavod prima mee uit de voeten
Ik heb nu alles behalve 2 DMR's unlocked in 70 uur speeltijd. Dan begint de game pas echt voor mij. Ik heb altijd zo een hekel aan dat gegrind voor wapens. Als ik de MG4 gelijk wil gebruiken moet dat imo gewoon kunnen. Overigens zou het geen overbodige luxe zijn om bij ieder wapen standaard een RDS te unlocken. De Famas bijvoorbeeld was echt praktisch niet te doen, die eerste 10 kills.
Jeej level 100. Echt het laatste potje net voor 0:00. Edit: Toch al 120 uur gespeeld. Gaat best hard zo. De game heeft zijn problemen maar heb meeste van de tijd wel gewoon plezier.
Ik vind het ook vreselijk. Iron sights voelt bij mij net aan alsof ik een zeecontainer losse flodders over iemand heen leeg kieper.
Moet nog 35.000 punten voor lvl 110 maar die komen van de week wel...ik krijg vierkante ogen... Net 19-0 op paracel storm, mooi moment om te stoppen. Ben langzaam begonnen met LMG's te unlocken. Welke LMG vinden jullie fijn? Ik ben nog steeds bij die eerste (U100mk5) blijven hangen!
Jup. Praktisch niet te doen is overdreven, maar ik vind het echt ongelofelijk kut om te stoeien met een wapen, puur omdat ik continu mijn target kwijt ben door de ontiegelijk kutte iron sights.
Na anderhalve week waren er al mensen level 100, als er nu mensen level 110 zijn verbaast het me echt niet meer
Het is ook makkelijker. Je hebt minder punten nodig om te ranken, je hebt boost en daarnaast is 100 ook niet max rank.