1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik ook, maar is echt een kut mount mijn kinect staat omhoog en plaats van naar beneden. Omdat ie gewoon te zwaar is voor die mount.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja klopt, het is ook vrij obvious. Maar ik was gewoon gewend dat de controller bijna een week lang aangaf dat de batterijen leeg aan het raken waren voordat 'ie daadwerkelijk helemaal uitviel.

    Ik heb nu binnen 5 dagen al 1 paar batterijen leeggemaakt. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en daarom liep ik te pielen met het aan zetten :+

    /Edit: Maar eens een PenC kit bestellen.
     
  3. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam vandaag trouwens tot een bijzondere ontdekking. Ik gebruik Netflix op mijn Xbox One en die koppelt je Nederlandse mailadres aan de Nederlandse app van het programma, die werkt prima op je buitelandse One. Hij werkt zelfs zo goed dat je de hele app met onze eigen Nederlandse taal kunt besturen via voicecontrol van Kinect. Super vaag!
     
  4. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet hoe jij je kinect er tussen hebt gezet? Staat je kabel onder spanning ofzo?|:-
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, zit allemaal erg los. Kinect zit er ook niet stevig in. Zal je misschien een foto kunnen maken, hoe jij de kinect erin hebt zitten? Ik denk namelijk, dat ik de kinect er verkeerd in heb zitten.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand een idee of het mogelijk is om op je XBOX ONE recent ontmoete spelers te zien?
     
  7. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Op amazon.de besteld
     
  8. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet wel zeggen dat als je je tv hebt ophangen aan de muur,dat het dan misschien niet gaat. Omdat de mount wel redelijk ver uitsteekt achter je tv. Daar moet je wel rekening mee houden.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Goeie vraag.. kan het ook niet vinden
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  11. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0





    Veel zaken die ik mis komen idd terug in die lijst.

    Alhoewel gewoon zeggen " Xbox go to friends" simpel is mis ik toch zaken zoals die notifications.

    Ben heel blij met de vernieuwde interface maar msh hebben ze toch teveel Windows 8 willen nadoen. Hadden beter het hele xbox 360 dashboard verder ontwikkeld.

    Maar goed als je ziet hoe het Eerste dashboard van de 360 eruit zag en je vergelijkt dit met het allerlaatste dan kunnen we ons nog aan veel veranderingen verwachten.
     
  12. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook besteld... Dank je
     
  13. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Graag gedaan :)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha wow! Ik was dat allereerste Dashboard van de Xbox 360 gewoon vergeten 8)

    [​IMG]

    Bizar dat dat gewoon dezelfde console nog is waar we nu onder andere GTA V op spelen!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 5 jan 2014
  16. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja was ook wel fijn dashboard.
    Maar begin nu toch wel stil aan te wennen aan dat van de xbone.
    Alleen nog effe paar (veel) punten veranderen en het komt wel goed denk ik zo
     
  17. mischa_vw

    mischa_vw Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag al wel gesteld hoor .. Maar hoe 'waardeer' ik nu mijn GoldMembership op?
     
  18. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb extreem veel last van lag tijdens Fifa potjes. Om de paar seconde ''freezed'' het beeld dit had ik eerder niet. Op mijn Macbook Air heb ik speedtest resultaten van: 42.mb/s download en rond de 60 mb/s upload. Op de Xbox one (settings,network, detailed network) heb ik het volgende: rond de 20 mb/s down en up, alleen af en toe als ik kijk haalt ie ook maar 2mb/s. Wij hebben glasvezel en alles is draadloos. Beneden haal ik op laptop ruim 80 mb/s.
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    net de One gehaald, nu dus dat gedoe met dat tax free adress... moet je ook je eigen naam daar neerzetten of die van het hotel overnemen? ik wil het natuurlijk wel gelijk goed doen :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://news.xbox.com/2014/01/xbox-one-january-thank-you
     

Deel Deze Pagina