Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb eerst alleen de SP gespeeld, pas sinds 2 weken aan de MP begonnen, daar zal het dan aan liggen. :+

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan het zo snel op internet niet terug vinden. Maar is het mogelijk om op de Xbox One het opnemen van die videoclips bij elke rank-up uit te schakelen? Vind het totaal niet interessant namelijk.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen als je de hele record optie uitzet helaas. Vind het ook irritant ja. Maar ja laat het maar aanstaan anders kan ik geen "record that" gebruiken.

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah jammer. Ze zijn opzich makkelijk te verwijderen, maar Peggle 2 maakt ook af en toe filmpjes en zo zie je al heel snel door de bomen het bos niet meer.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hetzelfde. Ik kan totaal niet snipen. Kon ik in BF3 al niet en vind het ook niet leuk dus heb ze eigenlijk nog helemaal niet aangeraakt in BF4. Zelfde met de jet en choppers. Ben meer een infanterie en tank/IFV speler. Dus speel ik dat.
    Speel ook bijna alleen meer Conquest. Rush is momenteel niet leuk met 75 tickets voor de aanvallers. Ga het wel spelen als er rent a servers komen en de aanvallers meer tickets krijgen. :)

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kon ook totaal niet snippen in Battlefield 3, maar vind het in Battlefield 4 juist super leuk om te doen! Ik scoor absoluut geen wereldscores met de Recon kit maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Vooral in bijvoorbeeld Hanan Resorts lekker op een afstandje op het dak van de flat gericht liggen en wachten :9

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aan zulke mensen heb ik een hekel. :+

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet verder vertellen he :+

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe moet je trouwens in godsnaam XP halen voor helikopters als je binnen 10 seconden al 5 stingers op je dak hebt? Het is gewoon zelfmoord om in die dingen te stappen.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben echt benieuwd naar deze game en met name of ik het iets vind. Heb nog nooit Battlefield gespeeld, enkel COD. Woensdag dan krijg ik de X1 binnen, dus ga deze dan ook maar eens downloaden. Had namelijk de nieuwe COD voor de X360 gekocht, maar wil iets anders voor de X1.

Heb er iig zin in. Zag enkel van IGN een youtube review en dat ging echt nergens over. Gasten waren de hele tijd aan het rondlopen maar kwamen bijna niemand tegen,.... erg suf.

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Flares uitgooien, dan wegduiken en beetje sneaky omhoogkomen :+

Je gaat het geweldig vinden als je van shooters houd :)

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Air Superiority, of heb je geen China Rising?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vriend erin die blijft repareren ;)

Waarom spawn ik soms met 3 slams en soms met 5 terwijl ik geen field upgrades hebt? Soms hebt ik alle field upgrades (anti tank) en heb ik er maar 3 slams en soms met geen enkele field upgrade en dan heb ik gewoon 5 :confused:

Of moet ik deze ook onder het kopje 'bugs' wegschrijven?

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Deze was ik vergeten inderdaad heel belangrijk :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Little Bird met een rep bitch is wel overpowered. Laatst op Floodzone was ik een rep bitch voor een random squad mate. Hij was goed dus hij verdiende het ook. Uiteindelijk eindigde die op 59-0. En ik kreeg een mooi bedankje na de match. ;)
    Maar alleen is het idd best pittig volgens mij.

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    heb een hekel aan die servers van BF4 bij de xboxone ... een eeuwigheid wachten voor dat je eindelijk kan knallen.. :confused:

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ohja natuurlijk! Een van de redenen waarom ik China Rising wilde hebben, vergeet ik gewoon die hele gamemode :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als er gebouwen zijn moet je die in lijn proberen te krijgen met engineers. Anders kun je ook nog out of range vliegen.

SUAV en vooral UCAV zijn zwaar OP op lockers. Wel best fun om daar kills mee te maken :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon bij open slots niks aanklikken. Dan heb je meestal onderaan wat servers die nog niet vol zitten. :)

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Klinkt goed!! :9:thumbs:

[edit]
    Dit loopt overigens erg hard,... moest alweer terug zoeken naar mijn post; Goed teken!!
    [/edit]

Laatst bewerkt: 6 jan 2014

Deel Deze Pagina