Trouwens, iemand was zo aardig om voor me te boosten. Dus kilde hij de hele dungeon voor mij maar ik kreeg echt maar 200-300 exp per kills terwijl ik er normaal 700 exp voor krijg. Is dit generfed?
Je krijgt minder omdat er een hoog level bij is. Normaal krijg je bijvoorbeeld 10k in een half uur en nu bijvoorbeeld 2,5k in 15min, wat op hetzelfde neer komt. Daarnaast kun je de questen, als je ze nog niet gedaan hebt, ook nog sneller doen en is alle loot die dropt voor jou. Genoeg voordeel zou ik zeggen en niet per definitie minder xp/uur.
En dat is door gigantisch veel Cobalt Bars op de Auction House zetten? Kan je dan net zo goed niet gems gaan farmen als je een Jewelcrafter hebt? Door alleen met prospecting en gems maken haal ik wel ongeveer 20k gold per dag op een dode server.
Nee hij koopt ores, prospect die voor gems, cut ze en zet ze dan weer op de AH. ores hoeven niet direct van de AH te komen. Kan ook gewoon shouten om ze CoD te sturen. Zo heb ik ook een tijd in Cata mijn gold verdiend
True Beste manier om vlug gold te verdienen in WotLK en Cata Binnen no time had ik op 2 characters mijn mammoet mount te pakken.
Sorry, wat bedoel je daarmee? En zou ik dan niet beter één van de professions kunnen veranderen, skinning misschien, om jewelcrafting te nemen. Ik heb het er wel voor over hoor. Ik heb nooit aan jewelcrafting gedacht, maar zoals je het nu zegt en wat ik al kende lijkt het me wel een leuke en handige profession.
Noob. Hij bedoelt natuurlijk C.O.D. (rechts onder wanneer je een bericht stuurt naar iemand) oftewel Cash On Delivery. Dus als je bijvoorbeeld iemand een bericht stuurt met een C.O.D. kan je een bedrag intikken wat je graag ervoor zou willen hebben, en als die persoon het via de C.O.D. betaald, dan krijg jij het bedrag. Skinning is wel heel crappy trouwens. Jewelcrafting is echt de goldmaker.
Het is Koning Keizer Noob voor jouw jochie. Nu heb ik weer een reden om de game te spelen. Edit: Trouwens ook gehoord waarom ze die cancel subscription button hebben gedeactiveerd/verwijderd. Hoorde het vandaag bij de GM na een gebruikelijk WoW praatje. Ik neem aan dat jullie dat al gehoord hebben of niet???
We zitten alweer op 300 JC. Heb vandaag alleen niet zoveel tijd gehad. Gaat lekker zo. En nog ruim boven de 20 K Gold over. Ik blijf het wel aanvullen met auctions en grinding. Sommige ores zijn een tikkeltje duurder dan de bars op mijn server, maar die Cobalt shit heeft mij op sommige momenten gewoon 100% opgeleverd, alleen heb ik het nu nog niet nodig. De eerste gems kan ik nu ook maken.
600 JC, maar wat vervloek ik nu dat systeem van professions in MOP. Net als bij Cooking kun je bepaalde dingen maar dagelijks doen, en dan heb je bij Cooking dat gezeur met die verschillende keukens nog. Het is inderdaad bijna hetzelfde, maar om nu elke sub-profession tot 600 levelen een toegevoegde waarde noemen, nee. Bij JC moet je dan ook nog eens geluk hebben qua prijzen en die zelfs met het blote oog voor mij redelijk moeilijk in de gaten te houden zijn. Qua overzicht vooral. Omdat je ores prospect, en dan allerlei gems kan krijgen, die weer moet ''snijden''. Ondertussen moet je dan in de gaten houden of niet de ores het meeste opleveren, of de prospect gems, of de gems die je ''gesneden'' hebt. Helluuuuuup!
Voor heirloom armour moet je 110 tickets hebben( schouders) Kun je die spelletjes ook opnieuw doen? Ik heb ook eens een ei gekregen die ik in kon ruilen voor 10 tickets.
Al gedaan, ook omdat ik terug wilde naar een low pop server. En dat komt mede door mijn ''oude'' guild en de slechte sociale omgang van mensen met elkaar. Silvermoon is toch niet zo'n prettige server gebleken als ik mij in eerste instantie had voorgesteld. En heb gek genoeg ook meer motivatie om de game weer eens te spelen. Mijn main zit nu op Killrog en die is verbonden met mijn allereerste server, Runetotem. Ook daar heb ik maar even een char aangemaakt en mijn looms naar toegestuurd. Veel prettiger op deze manier, socialer en ik zit tenminste niet elke avond in een queue van 1387, wat vrij normaal was op drukke avonden. Ik zie op moment alleen maar voordelen, maar ben niet echt van plan weer te verhuizen. We zien wel hoe het gaat als WOD dichterbij komt, maar ik vermoed dat ik dan nog wel blij ben met een low pop server, aangezien je dan tenminste lekker rustig door kan levelen ipv mede spelers steeds je nodes voor je neus wegkapen of andere quest & profession objectives. Ik ben in elk geval, ook omdat ik huur etc moet betalen, niet weer van plan Blizzard nog te dokken voor een onzinnige server of faction change. Ik voel mij werkelijk genezen van die impulsieve daden. Ik betaal hooguit nog geld voor een mount, misschien een pet als ik dichtbij een achievement zit.
/Mod *knip* Leuk zo'n overtredingsmelding maar dan hoef je niet meteen zo achterlijk te reageren. Hiervoor krijg je van mij ook meteen een (en tevens je laatste) waarschuwing. -NeonovA
WTF is jouw probleem? 90% van de posts op internet is zo'n beetje spam. En als ik werkelijk waar alleen maar spam plaatste, dan was ik ik 6 jaar geleden al permanent geband. Ga lekker iemand anders lastig vallen zeg.