Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

3. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja dan zal dat wel.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt minimaal 225 Mbit nodig. Volgens mij zijn er geen particulieren in NL die dat hebben.

5. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

En al heb je zo'n verbinding, dan nog haal je die snelheid nooit. En al zeker niet constante snelheid.

Sent from Bathurst driving A Holden.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker niet via die servers nee.

Ik haal soms bij bepaalde newsservers 16-18 Mb/sec.

7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Dat is al HEEL nice.
    Ik heb wel veel en veel snellere verbindingen gezien, maar nevernooit bij een particulier.

Sent from Bathurst driving A Holden.

8. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ja, als jij al op de xbone zit, en dan komt je vriendin binnen moet die haar normaal herkennen, dan zegt die ook HI (vriendin)
    Maar dan staat hij nog altijd ingesteld op jou. Als je vriendin dan zegt xbox show my stuff dan gaat die normaal over op haar. Uitloggen is iets anders, dat moet je echt zeggen ( bij mij toch) anders blijft je vriendin ingelogd tot je de xbone weer uitzet.

Hier, is ook wel handig:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan heel goed begrijpen dat gamers hier totaal niet op zitten te wachten en daarom voor de PS4 gegaan zijn.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je hoeft dit allemaal niet te doen he. Je kunt het dashboard ook gewoon met de controller navigeren. :)

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je echt een game console wil puur voor gamen niks extra's dan koop je een PS4. Wil je extra dingen dan bied de X1 meer mogelijkheden.

Je kan het vroeger met een telefoon vergelijken; Wil je alleen bellen en Smsen dan koop je een telefoon van 40 euro. Wil je meer dingen dan kom je aan een smart telefoon.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Dat is toch gewoon ongeveer 200Mbit glasvezel? Wij hebben 100Mbit via UPC en download met 11.5MB/s via Usenet.

13. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Of je wilt de exclusives :D

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ben het daar niet mee eens. Beetje een fabeltje die (door PS4 eigenaars?) in leven wordt gehouden. Met updates kunnen beide consoles dadelijk precies hetzelfde, met wat kleine nuances. En op dit moment kan ik niet eens m'n foto's van m'n camera op de X1 showen. Dus echt multimedia vind ik 'm nog niet.

Zoals met zoveel producten is het gewoon een keuze waar je het beste gevoel bij hebt. Ik heb bijvoorbeeld twee keer een PS3 gehad, maar twee keer verkocht omdat ik meer plezier had op de 360. Nu gekozen voor de X1, gewoon omdat ik daar het beste gevoel bij heb. En ik gebruik 'm puur om te gamen en vermaak me er prima mee.

15. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Ben ik niet met je eens, leg is uit waarom men een PS4 moet kopen en geen Xbox One?

Ik zie mensen roepen dat de Xbox One geen echte gaming console is, maar ze hebben tot nu toe wel de beste exc games (Ryse, Forza 5, Dead Rising 3, KI).

Xbox One is een gaming console en daarnaast hebben ze heel veel features vergeleken met de PS4, dat vind ik juist goed van Microsoft.

Als het goed is komt er een nieuwe update uit voor de Xbox One, eind januari. Xbox One wordt 10% krachtiger (dit was al een tijdje bekend) en de Xbox One dashboard is nog niet compleet.

Xbox One E3 Dashboard:

16. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik volledig mee eens, ik ben ook wel benieuwd naar de uitlegt van de gasten die zeggen dat xbox one geen game console is

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zeg niet dat de One geen game console is. Als je meer dingen wilt doen dan alleen maar gamen dan is de One juiste console. De PS4 kan allemaal deze dingen niet wat de Xone kan. Switchen snel van game snel naar dashboard of een andere app, terwijl de Game nog op de achtergrond draait.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand zegt dat de Xbone geen game console is. De focus ligt duidelijk meer op gaming bij de PS4 hè. Zie alleen al het prijsverschil door een Kinect. Ik hoor jullie allemaal over de switch mogelijkheden tussen apps enzo en dat Kinect je direct herkent. Dat heeft niks met gaming te maken. Dus jullie beantwoorden je eigen vraag al een beetje.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik al een paar keer gezegd heb. Waarom moet het altijd of of zijn. Het kan ook gewoon en en zijn. :)
    Maar ja dit is niet het VS topic. :)

20. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja mee eens, uiteindelijk gaat het om je persoonlijke keuze. Al mijn vrienden hebben een ps. Ben echt de enige die ik ken hier die een xbox heeft. Niet één die dat begrijpt |:-
    Ps kan een geweldig ding zijn maar vind de xbox gewoon beter. (Voor mij persoonlijk)
    Moet wel zeggen, toen MS in het begin bezig was met hun DRM enzo, dat ik toch serieus getwijfeld heb om niet voor de ps4 te gaan.
    Want dat was toch wel echt een misstap van hun, dat moet iedereen toegeven.
    Maar ze hebben geluisterd naar hun fans en daar ben ik blij om.\o/

Deel Deze Pagina