1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    met welke NL commando's dan?
     
  2. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten. Als je live nu afloopt voor hij in nederland of belgië uit is, moet je dan via het land waar je xbox one op staat
    verlengen?
     
  3. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij kun je dat gewoon doen via een website. Gewoon daar die code bestellen, invoeren en weer spelen. Die codes werken volgens mij globaal.
     
  4. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    is te hopen van wel, maar kan nog wel effe verder :)
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat vraag ik mij ook af want als ik "Xbox" zeg als Netflix geopend is krijg ik in het groen alleen Engelse commando's te zien.

    /Edit: Over voicecommando's gesproken. Ik vond het eerst totaal niet interessant om te gebruiken maar ik merk dat ik het steeds vaker aan het gebruiken ben.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  6. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja echt he, hoe meer je het gebruikt hoe handiger je het vind. Ben is benieuwd als hij hier officieel uit komt, dan zouden we ook kunnen zappen met onze stem tussen de tv kanalen.
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ok weer een stapje verder, nu vandaag dacht ik ik ga even lekker party chatten met een vriend. Hoe moeilijk kan dat nou zijn omdat het zo super werkt op de 360! Nou wat een drama! Ik kan wel iemand in een party inviten en dan zet ik party chat on. Als ik dan praat door de headset dan zie je dat ik praat met dat groene ronde incon bij je naam. Nou die vriend van mij krijgt die optie niet op on sterker nog komt een melding dat hij hem niet kan verbinden en probeer het later nog weer eens..

    Dit hebben we geprobeerd zowel als ik een party maak of hij.. Skype daarentegen werkt briljant en de geluidskwaliteit is fenomenaal vind ik. Je kunt ook zo gamen maar ik wil ook dat die party chat werkt. Werkt dit bij jullie wel? zo ja wat doen wij fout?

    En je kunt ook niet iemand even makkelijk "join session in progress" als je bijv samen een potje BF4 wilt doen?


    Dit zijn wel zaken die MS moet fixen want hoe gaaf het apparaat ook is, dit sucked :'-(
     
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Party doet het bij mij ook niet. maar voor een minuutje of 2 daarna stop tie er mee.
    Gebruik daarom altijd skype, met Cod is dat niet zo handig omdat andere spelers mij dan de hele tijd horen praten :)
    Bij skype heb ik wel dat het beeld van de ander niet heel scherm is
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hmm dan zal het wel wachten zijn op updates... Maareh je kunt gewoon je Kinect mic uitzetten dan hoor je geen stemmen als het goed is in Mp :)
     
  10. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ja weet ik, als ik via de kinect praat horen ze je in de game niet, maar dan hoor die gene met wie ik skype alles in de woonkamer, is niet echt handig.
    Met BF kan je het uitzetten in de settings. is wat handiger.
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hoe installeer je de smartglass app voor de xbox one op een iPhone/iPad? Hij staat in de buitenlandse store en niet in de NL store :mad: Wil wel ff zien hoe dat werkt met battlefield 4
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    DNS veranderen? In de Play store werkt dat wel tenminste...
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Op je pc een americaans iTunes account aanmaken en downloaden.
    Staat genoeg over op google


    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand een tip welk amerikaans adres ik zou ingeven op mijn xbox live profiel? Een staat waar je geen taxen moet betalen... Ik zou graag gebruik willen maken van netflix, en ben van plan om US gift cards te kopen. Maar ik moet alleen nog een goed amerikaans adres ingeven...
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Voor netflix heb je geen Amerikaans adres nodig, je moet je DNS aanpassen en dan krijg je Amerikaanse content te zien.


    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een link? Ps: Ik woon in België he, dat geeft toch geen problemen ofzo. Aangezien in Nederland wel netflix is, en daardoor misschien makkelijker kan overschakelen naar netflix us...?
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Is in België geen netflix? Dan weet ik het zo ook niet, je moet namelijk wel een netflix account aanmaken en daar moet je een betalingsoptie invoeren, ik weet niet of dat kan vanuit een land waar geen netflix is.


    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah ok, toch bedankt voor de info ;).
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mocht je het nog nodig hebben, dit is de DNS:
    [​IMG]
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het misschien eens proberen. Als het niet lukt zet ik het gewoon terug zoals het stond he... Ps: moet ik mijn adres ook veranderen naar een adres in Amerika? Aangezien ik de locatie op US heb staan met mijn xbox one?
     

Deel Deze Pagina