1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de automatische gameclips uitzetten? Hele tijd op fifa: cheeky stift, punched away etc bij niks zeggende fragmenten.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar komt netflix pas in mei naar Belgiƫ. Ik ga het dan proberen. Kan ik dan deze DNS gebruiken om de amerikaanse store te kunnen gebruiken?

    Grtz,
    Boss
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Yep.


    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe kan je die dns veranderen voor een samsung galaxy S4?
    Heb daar totaal 0% verstand van
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje, stel je wilt niet met je paypal betalen op de usa marketplace, je kan toch van die giftcards kopen met USA geld erop? zo ja, geef me eens een website die ze verkopen
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Amazon.com
    eBay.com
     
  8. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb een Nexus 7 met Android 4.3 maar in de Play store zie ik geen Smartglass voor de One. Via de browser krijg ik de melding dat de app niet voor mijn gebied beschikbaar is. En ik heb beide DNS adressen ingevuld. Wat doe ik verkeerd=
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebruikt iemand eigenlijk Kinect als voice chat voor in een party? Helaas zijn er nog steeds hesdsets voor de One of die adapter
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    heb het in het begin ff gebruikt , werkt prima maar die headset is duidelijker
    en minder irritant voor je omgeving zeg maar ;)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb toch altijd een hoofdtelefoon op als ik game. Helaas kan ik dan niet de chat headset gebruiken die erbij zit. Dus dan is Kinect wel handig toch voor chatten. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van mij had nergens problemen mee toen hij de One kocht vorig jaar. Nu blijft hij ineens echter constant Strict NAT problemen hebben. Wanneer hij test multiplayer connection doet, krijgt hij:

    Cannot get a Teredo IP adress.

    Unplug the power from your router or modem for 30 seconds, then plug it back in. Wait another 30 seconds. When ready, check again.


    Of hij krijgt:

    Cannot get a Teredo IP address.

    Make sure UDP port 3544 is not blocked om your router. For more info visit xbox.com/xboxone/teredo.


    Dat heeft hij allemaal gedaan zegt ie...en toch blijft hij deze shit houden. Iemand die nog goed advies heeft voor hem? Hij baalt als een gek.
     
  14. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    XS4ALL maakt gebruik van IPv6. Helaas gaat er iets fout tijdens de verbinding naar een MS server als dit word gebruikt.
    Even uitzetten in de modem-router (Fritzbox), opnieuw opstarten en nogmaals testen.
    Heb geen idee hoe het bij de andere providers gesteld is maar op foras in duitsland heb ik hetzelfde gelezen dus het zal wel een probleem zijn bij MS.


     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    IPV6 uitzetten? Dat had hij al gedaan volgens mij. Hoe dan ook...ik heb hem de tip gegeven om het ip adres van de One in DMZ Host te zetten. Dat heb ik voor mijn 360 met mijn Tele 2 modem router en alle ports staan meteen open.

    Heeft iemand trouwens de Kinect als als microfoon getest? Je zou gewoon in een party chat of Skype moeten kunnen praten en de Kinect vangt dat op. Ik ben benieuwd hoe dat klinkt voor de andere kant zeg maar.
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Kinect als microfoon werkt perfect in mijn gebruik. Paar keer Skype gecheckt en klinkt prima. Kinect pakt alle tekst duidelijk op in mijn beleving

    Sent from my HTC One X using Tapatalk
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind trouwens het gesture om met Kinect wat te selecteren toch wel zo omslachtig. Die Kinect camera is super nauwkeurig, en dan moet je je hand bijna een halve meter naar voren bewegen om wat te selecteren... waardoor je 9 van de 10 keer weer net het icoontje mist.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er eigenlijk al nieuws over echte Xbox One gaming headsets?
     
  19. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe het zit met de garantie? Sinds gister blijft de x knop van mijn controller de hele tijd hangen, valt bijna niet meer mee te spelen aangezien die heel stroef gaat.
    Heb mijn xbox in Duitsland gekocht dus ik vroeg me af wat je moet doen wil je een nieuwe controller krijgen. Erg weird dat het na anderhalve maand al is...
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zit waarschijnlijk 'vuil' tussen , registreren iig bij MS NL en nmw had je ook garantie nu
    van MS NL maar of je hem ook al naar hun kan sturen dat zal niet denk ik ?
     

Deel Deze Pagina