[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :b:

In de hub is er echt gigantisch veel te doen, dus daarmee alleen ga je je wel vermaken.:thumbs:

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk vandaag NFS binnen, lekker potje racen :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is Don't starve vandaag?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen. Dinsdag zijn de US store updates, Woensdag die van de EU.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zit er een co-op in Don't Starve? Als ik kijk hoe vaak mijn ps4 nog aan staat moet ik toch wel constateren dat de games eigenlijk bijzonder matig zijn. Killzone deeltje veel, NFS deeltje veel, AC deeltje veel.....suf, muf en saai.

Tomb Raider heb ik nog niet gespeeld, dus wellicht wordt die interessant, maar het blijft een port. Wellicht dat Second Son leuk wordt, maar eigenlijk lijkt die weinig nieuws te doen tov de vorige delen. Tis meer en mooier, maar verder.....

Ik mis games als Heavenly Sword, Demon's Souls, Catherine, Flower...originele spellen die me wat doen.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geef het tijd Kevf, je weet ook dat de games er op een gegeven moment absoluut aankomen.

Overigens raad ik je aan om Tomb Raider te halen, echt een leuke game! misschien wel de beste in de serie.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook alle tijd. Ik ga deze keer ook echt kieskeurig zijn mbt mijn games. Ik had NFS nooit moeten kopen...eigenlijk KZ ook niet. Had ik nu een PS4 zonder games :+

Ik heb nog een PC (alleen voor indies), Vita, een PS3, PS2 en 360 en voor al die platformen een huge backlog. Ik vermaak me wel.

TR ga ik niet halen. Dat is typisch een spel die snel op plus terecht komt.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dat zo is moet je hem wel spelen want het is echt een hele toffe game.

HIj was alleen op last-gen al verbazingwekkend mooi, dus vraag me af of we heel veel verschil gaan zien op de PS4

wat de games betreft ben ik het helemaal met je eens, als BF4 er niet was had ik nog geen PS4 hoeven hebben.

Er moet snel een Souls game uitkomen voor de PS4

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vermaak me echt vrijwel dagelijks met de launchgames eigenlijk. :eek:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ook hoor. Allemaal prima games.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zeker!

Kwam er gisteravond achter dat ook War Thunder erg leuk is, het vergt even wat oefening maar als je eenmaal weet wat je moet doen enzo is het echt wel tof!

Eigenlijk alleen teleurgesteld in Blacklight Retribution en Contrast.
    Die heb ik beiden inmiddels maar verwijderd van de HDD.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hier ben ik het maar deels mee eens. Mijn favo game van vorige gen is Demon's Souls. Van de gen er voor ICO.

De reden dat dat mijn favoriete games zijn is voor een groot deel omdat het voor mij nieuwe spellen waren en ook echt wat nieuws deden qua gameplay, setting, verhaal etc.

Ik zit dus niet heel erg te wachten op deeltje zoveel van een serie die ik al ken. UC 3 niet aangeraakt, ME3 ook niet. Terwijl ik beide echte toffe series vind.

Games als No Man's Sky, Danganronpa (serie is niet nieuw, maar voor mij wel), Lily Bergamo en Transistor hebben vooral mijn interesse :)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat wisten we toch al? :+ De PS4 en Xbone SDKs zijn gewoon nog niet lang genoeg uit om er comfortabel volwaardige games mee te maken.
    Als je kijkt naar wat er uitkomt de komende maanden word je ook niet bepaald vrolijk :+

Ben blij dat ik nog wat games te spelen heb een Vita met 20+ games :)

Trine 2 is trouwens ook belachelijk vet, als je dit niet nog gespeeld hebt is dat toch wel verplichte kost! Speel het co-op met een maat in 3D en het is makkelijk een van de beste couch co-ops die ik in mn leven gespeeld hebt. :thumbs:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat de meeste series betreft zou ik het met je eens zijn maar ik kan echt nog wel een paar Souls games spelen voor ik dat concept moe ben

maar iets helemaal nieuws zou nog mooier zijn inderdaad

Ik heb ME3 na de eerste 2 keer disc swappen ook weg gelegd, boeide me niet meer. UC3 met moeite uitgespeeld terwijl ik 2 echt geweldig vond..

daarom kijk ik ook echt uit naar the Division en Deep Down, ik hoop dat dat echt wat nieuws gaat brengen

Ja het is eigenlijk gewoon weer net als vorige gen

wachten tot alle developers helemaal thuis zijn op het platform en echt goede games gaan maken. Het eerste echt spectaculaire games jaar van vorige gen was 2008 toch? Met Batman, Uncharted 2 , Demon's Souls etc etc allemaal binnen een paar maanden

dus dat zou betekenen dat we deze keer rond kerst 2015 de echte echte toppers pas krijgen :+

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De games die je niet meer boeien komt waarschijnlijk niet door 'serie vermoeidheid' maar doordat die games in de serie ook daadwerkelijk minder waren dan de voorgaande delen... Zie UC3 en ME3.

Ik heb ook graag wat nieuws, maar kom maar snel met ME4!
    En klagen over te weinig games @ launch is not done. :+ Dat weet iedereen als je een console rond deze tijd koopt. :p
    Enige game wat niet goed is voor mijn geestelijke gesteldheid blijft Fifa. Waarom blijf ik dit mezelf aan doen. :+
    Had net een filmpje geupload. Hoe frustrerend om wedstrijd na wedstrijd te verliezen wat aanvoelt door niet mijn schuld. Bal weg willen rammen, nope eerst weer een aanname en een paar passen zetten. Goal tegen. Breedte pass geven wat te hard is. ipv dat de volgende speler het oppikt kijkt ie dom naar de bal wat langsrolt en laat ie de ander erachteraan rennen. Wat niet lukt. Ingooi, goal tegen. Eigen spelers die als in een circus in het eigen strafschopgebied over elkaar struikelen. Bal weg willen koppen. Nope, ik doe wel een omhaal. Goal tegen.
    En deze dan. Ik had misschien, waarschijnlijk, wat strakker kunnen verdedigen. Maar als je met 6-2 verliest. En 5 goals daarvan van buiten de 16 zijn wil je wel je controller opvreten. Valt voor je gevoel zo weinig aan te doen. :mad:

Ik ben echt niet goed in deze game, maar de wedstrijden die ik serieus verdiend heb verloren zijn op 1 hand te tellen. Teveel bullshit.
    En ik blijf erover klagen. Dat is mijn uitlaatklep. :+

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Animaties en schoten, wat slecht eigenlijk. :lol:

Volgende maand Thief, wil ik wel proberen. Ondanks dat het nu first person is en stealth al jaren minder en minder aan het worden is wil ik het toch wel checken. Eigenlijk niks van gezien, verwachting is niet bijzonder dus kan alleen maar positiever zijn dan verwacht. Maand later InFamous en MGS. Niet vernieuwend allemaal, maar wel games die ik wil hebben. En dan nog Witcher 3 dit jaar, komt wel goed.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zonde

De eerste toppers kunnen we volgend jaar al verwachten maar 2015 kan idd veel (onaangekondigde) toppers in petto hebben

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet The Order 1886 niet. En Driveclub.
    Genoeg prima games, dit jaar al. Ja 2008 was misschien het eerste jaar wat propvol toppers zat, maar ik kan niet zeggen dat 2006 + 2007 zo vreselijk waren 8) Bioshock, Halo, Oblivion, Dead Rising, Lost Planet, Viva Pinata, PGR 3 + 4 etc etc. En ook nu zal dat weer zo zijn. En dat vind ik prima. 'langzaam' beginnen is best lekker. :p

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Watch Dogs komt ook nog.

Deel Deze Pagina