Maar dat maakt de ervaring niet gelijk beter. Hoe ik het concept wel tof vind al jaren zoals met Onlive. Is het niet echt ideaal en lever je met streamen altijd kwaliteit in ten opzichte van graphics en meer input delay.
Precies waar ik heen wilde...we zullen het wel zien. 360, PS3 en Wii U ancient gen? Nah, money. Dat is het enige antwoord. Ik moet nog even sparen en....dat ik me nog goed red met onuitgespeelde games. Maar zodra de One er is en ik heb alle 360 games uit...dan is het ook gewoon klaar...mooi geweest.
Ik ben vooral benieuwd naar de kosten als het nou een soort netflix voor games word... ik zou best een paar euro willen betalen per maand voor de volledige (maar dan ook echt volledige) psx, ps2 library maar ik ga geen tientje betalen om de eerste Wipeout onbeperkt te mogen streamen
met een vita remote werkt het vooralsnog echt top met het streamen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ehm je alleen nog een 360 en een ps3 toch? Ik neem dan aan dat je daar ook niet meer op speelt? Ik vind het nieuws echt te gek. Ik ben echt benieuwd naar het betaalmodel hierachter. Straks gewoon op je smart-tv naast je Netflix-app een Sony-app True, het is afwachten hoe dit technisch uitpakt, maar ik hoop echt dat dit doorbreekt. Overigens had ik ook gehoopt en verwacht dat er een VR-bril zou worden aangekondigd.
MP en trophies. Erg nice dit. Ik hoop echt dat dit technisch gaat werken. Onverwachts snel beschikbaar trouwens.
Inderdaad, het kan gewoon niet zo zijn dat ze nu al overal datacenters klaar hebben staan om dit goed uit te rollen volgens het oude Onlive/gaikai plan Dat was echt een verhaal van niet minder dan een paar 100km van de bron af kunnen zitten Maar ja, die compressie techniek staat natuurlijk ook niet stil, dus wie weet hoeveel sneller het inmiddels allemaal kan gaat het ook via 3G werken? je zou denken dat dat veel te hoge latency heeft?
Als het in Plus zit is dat heel netjes, maar somehow i doubt that. En als dat niet zo is...kun je daar ook weer voor gaan betalen. Je blijft bezig zo. Ik betaal al voor XBL, Netflix, wanneer de PS4 hier uiteindeijk komt misschien ook voor PS Plus en dan dat er ook nog bij zeker? Nah...das me echt te gek. Maar wederom...tof voor de liefhebbers.
Wellicht wel via 4G Ik streep XBL weg en hou dan dus PS+, Netflix en evt deze service over. Ik verwacht overigens dat er twee soorten abo komen. 1tje die je bovenop je plus kan stacken en 1 die ook zonder plus kan worden afgesloten. Het zou helemaal te gek zijn als je als plus member je fysieke collectie gratis krijgt via Playstation Now.
Ik heb nu dus een PS Vita en geen ps3 gehad, ik zou dan bijvoorbeeld hiermee bijvoorbeeld alle uncharted games kunnen spelen? Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik denk dat er 3 ingangen komen. 1.Ps plus members krijgen korting (zonder abbo van Now) 2. Ps plus members krijgen de games gratis (incl abbo van Now) 3. Psn gebruikers huren/kopen de games tegen normale tarief (zonder abbo van Now)
Geen idee of onderstaande al gepost is over de nieuwe Alien game. http://www.youtube.com/watch?v=0O5rRm1RquA
Dus maar één alien in de hele game, niet dat je tegen meerdere aliens zal vechten. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Heeft dus meer met de spanning en horror te maken dan met action...interesting.