Jammer dat er maar zo weinig mee reden…….de kwalificatie kwam ik goed weg, ik maakte in de 2e hairpin en de bocht onder de Dunlop boog foutjes waardoor ik niet verwacht had op de 2e plek te komen.
De eerste heat proberen aan te sluiten bij Loyal. Coldzero in mijn nek. In de 6e ronde moest ik bij de laatste hairpin, voor opkomen rechte stuk even liften om niet Loyall aan te tikken. Vervolgens probeerde Cold van mijn mindere exit gebruik te maken en kwam aan de binnenkant van de lange doordraai naar rechts binnen door. Vervolgens remde ik te laat voor de eerste hairpin en kwam in het zand. Cold voorbij en ik blijven hangen op een 3e plek. Kon er niet meer bijkomen.
De 2e heat reversed. Er zijn soms coureurs die tijdens de pauze ff een andere hobby doen…..afwassen of strijken bijvoorbeeld, maar dan moet je wel zorgen dat je weer op tijd in je auto zit. Cold die bleef dus 15 seconden staan.
Met moeite door het veld heen gekomen met als minpunt het onbedoeld contact tussen mij en Rene, sorry, ik zag in de replay dat hierdoor Flavour en Renee zo goed als uitgeschakeld waren. Achter Potje zout aan die eerste lag en dat was een leuk gevecht, hij counterde een paar keer en het duur wel eventjes voordat ik er voorbij kon. Loyall kwam achter me aan en ik merkte dat hij met name op de snelle stukken harder reed, moest echt goed in mijn spiegels kijken waar ie zat om verdedigend te rijden. Het was dat hij een paar keer niet doorzette….
@Potje Zout en Novacain…lekker gereden hoor!!\o/
@ Flavour heb jij de 756 firmware? Sinds ik die geïnstalleerd heb merk ik dat ik meer gevoel heb in het stuur, dus kan ik je zeker aanraden.
Voor de rest, heb ik in het weekend als training meegedaan aan de 24 uurs van Tsukuba (1394 rondjes), dat wierp ook zijn vruchten af dus kan ik iedereen aanraden.
Laatst bewerkt: 9 jan 2014