Een overzicht van de console verkopen na +/- 6 weken (met uitzondering de PS PS4 en de One blazen de oude generatie helemaal weg. En dan werd er nog gezegd dat console gaming dood was.
Ja dat verrast me eigenlijk nog behoorlijk. Echt een groot verschil zeg. Yep. Dit doet me echt meer denken aan games als Amnesia en een paar andere PC games dan aan een reguliere horror shooter of games als Dead Space. Staat Creative Assembly bekend om goede games?
Echt bizar in het kwadraat. Veel leden hier vonden vorige gen te lang duren (ik ook), maar ik denk wel dat deze gigaverkopen mede komen door het lange wachten op de volgende generatie. Als Sony PS NOW een beetje van de grond krijgt zijn het goede tijden voor een ps3/ps4/vita bezitter. Remote play, streamen, gewoon gamen, f2p games, en met plus constant gratis games voor alle platformen.
Dat is absoluut waar, vraag me eerlijk gezegd af wat nu daadwerkelijk het verschil zou zijn tussen de console giganten als Sony daadwerkelijk alle pre-orders had afgeleverd.
Ik denk dat hij er bij die 'what if' van uit gaat dat ze meer stock hadden, net als Mallakai bij z'n Sony 'what if' Ik vind het indrukwekkende cijfers maar al met al hebben wij er geen zak aan. Wij zitten hier nog steeds met een chronisch PS4 tekort en geen bekende release datum voro de One dus leuk voor Sony en MS dat de geldkraan lekker open staat maar als consument vind ik dat deze launch nog steeds wel 10 keer beter had gekund.. Voor beide met genoeg stock tegelijkertijd in alle landen gereleased
Dat bedoel ik inderdaad. What if!?....... We never will know. Als mijn zus een paar kloten had was het m'n broer. Sent from Bathurst driving A Holden.
Oh jawel hoor, denk dat er de komende maanden alsnog wordt gezien wat het grote verschil wordt. Verschil mag uiteraard niet te groot worden anders gaat Sony weer erg lui worden. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Boeiend dat verschil. Vooralsnog knallen ze beide last gen volledig weg. Dus betekend dat console gaming verre van dood is. En dat kan alleen maar meer en betere games opleveren.
Nou... Spoiler Cod publiek heeft nu direct een console gekocht ipv 3 jaar later.. Dus misschien meer Cods Nah ik kijk heel erg uit naar Destiny, the Witcher 3 en MGS dit jaar
Het is nieuws en past perfect hier in het X1 vs PS4 topic, maar waarschijnlijk had ik inderdaad hetzelfde gezegd als PS4 "achterliep"
Volgens mij ben jij de enige post-launch die nog echt in vs termen denkt de rest heeft z'n keuze al gemaakt en hoeft die niet meer gevalideerd te zien worden door verkoopcijfers maar ik vind de verkoopcijfers ook niet boeiend, wil liever release dates van nieuwe games horen. Meer aankondigingen! want ik ben op bf4 na zowat klaar met de launch lineup en Tomb Raider , 2nd Son en Thief duurt nog even
Oh nee hoor, dit soort dingetjes horen ook gewoon in het vs topic, de ene vind het interessant en de ander niet. Tuurlijk vind ik games ook veel interessanter, maar ook die cijfertjes horen erbij.
Beetje wel, maar het zegt allemaal zo weinig door de tekorten bij Sony (en in mindere mate bij MS) en het feit MS nog niet overal uit is. Ik had heel graag geweten hoe de verdeling was geweest als ze precies tegelijkertijd met onbeperkte voorraad wereldwijd hadden gelanceerd Het enige wat het ons nu zegt is dat de WiiU echt een probleemgeval is maar we niet bang hoeven te zijn dat dat voor de PS4 of One gaat gelden
Dat is inderdaad jammer, maar goed dat wordt denk ik de komende tijd wel zichtbaar. Tenminste ervan uitgaande dat MS ooit de X1 in Nederland uitbrengt uiteraard. Verkoop software sinds launch: PS4 9,302,624 XOne 6,833,622 Loopt redelijk gelijk op, beide minimaal 2 games per console.
Het is de VS thread toch? Voor releasedates en andere game-nieuwtjes zijn weer andere threads. 'Versus' suggereert een strijd en daarbij zijn verkoopaantallen zeker wel interessant. Verkoopcijfers, aantal pixels, exclusives, features van de 1 vs features van de ander etc. edit:bijvoorbeeld: http://www.edge-online.com/news/xbo...eir-promises-and-introduce-quiet-revolutions/
Ik zeg nergens dat het hier niet hoort, Alleen dat deze verkoopcijfers zeggen niks, want niemand kan overal al aan de vraag voldoen. Het laat dus alleen zien wat er shipped is maar je kan er verder niks mee. Vind t een beetje non-nieuws tot de consoles overal vrij beschikbaar zijn En ja, ik weet dat er andere threads voor games zijn maar zei dat omdat dat vs nieuws zou zijn waar ik wel op zit te wachten. Nieuwe aankondigingen, t liefst nog wat xclusives