[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Ik vind het maar een vaag verhaal waarom ze nu ineens maar 12 menselijk spelers toelaten in een game die naar mijn idee juist een epische multiplayer ervaring had moeten worden. Meer mensen online betekend zeker niet altijd beter, maar deze game vraagt naar mijn idee juist om veel menselijke spelers!

In de eerder vertoonde gameplay beelden leken de maps best groot en zag je soms redelijk wat mensen in gevecht rondom een Titan. Daar had zo'n Titan dan ook echt meerwaarde vond ik. Je hebt een team nodig om zo'n ding neer te halen, maar een team erbij plaatsen om hem te verdedigen is ook wel zo slim. Die opties vallen nu dus allemaal een beetje weg ben ik bang...

Nu er zo weinig menselijk spelers overblijven lijkt zo'n Titan dadelijk meer een gimmick dan wat anders. En wat als jou team meerdere Titans heeft (wat zeker gaat gebeuren met al die ego-trippers online), moet de verdere tactiek dan van de bots komen?

Map vol Titans (menselijke spelers) die 1 op 1 vechten en bots die hopeloos ronddwalen en totaal niet weten wat ze moeten doen. :lol:

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoveel verschil is er niet. Want de gameplay die ze steeds lieten zien was altijd 7vs7.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En volgens mij is het van punt naar punt vechten toch? Oftewel de spelwereld per keer hoeft helemaal niet zo groot te zijn ;)

Misschien eerder vergelijkbaar met rush, waar je met 12 vs 12 soms onmogelijk doorheen kwam :+

En titans zijn in principe zo te slopen. In een filmpje kwam iemand bovenop een titan en die maakte het van daar binnen een paar seconden stuk. Net zoals met tanks en C4. Ik geloof er wel in dat de makers goed hebben nagedacht over de balans en bij dit aantal is uitgekomen ;)

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Zal wellicht ook wel iets net de kracht van de One te maken hebben, je wil natuurlijk wel een goeie frame rate hebben. :x

Sent from Bathurst driving A Holden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat dat wel meevalt.

6. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik hoop het, want dit is eigenlijk één van de weinige games waar ik naar uit kijk op dit moment.

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Oké.

Ik denk inderdaad dat het tevens daarmee te maken heeft. Groot verschil of niet, 7 v 7 laten zien en vervolgens 6 v 6 uitbrengen is niet echt logisch. Juist daarom is het goed mogelijk dat het te maken heeft met, vooralsnog, beperking van de console.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen toch dat ze veel meer gedaan maar dat niet werkte voor de gameplay?
    En die 2 extra spelers gaat echt niks uitmaken voor fps. ;)

BF4 heeft 64 man totaal en 60fps.

En de game komt ook op PC waar het 6vs6 gaat zijn.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Lijkt me onzin.

Ik ben erg blij dat het maximaal 6v6 is. Ik ben nooit zo´n fan geweest van grote veldslagen, het random aspect wordt dan veel te groot. Met kleinere teams kan je veel beter tactics afspreken en toepassen op de tegenstander en is je invloed op het verloop van het spel ook vele malen groter.

Knap dat ze deze keuze maken, bij halo en cod was jarenlang de tendens om alles maar groter te maken en meer vehicles en air support. Terug naar basics bitte, diegene met de beste skills wint en niet diegene die toevallig net een groot wapen heeft gevonden.

10. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Of het onzin is weet ik niet, het zou kunnen gezien het feit dat er wel in meer games consessies zijn gedaan om de games lekker te laten draaien.
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het verder met je eens dat het toffer is om met 6v6 te spelen dan 12v12 of meer. Dit komt het tactisch spelen ten goede en hierdoor krijg je misschien wel leuke groepjes, clans misschien wel, wat uit sociaal oogpunt natuurlijk helemaal tof is.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is op de 360 toch ook 6v6, is gewoon een design keuze

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Een epische multiplayer kan niet met 6 vs 6 ?
    Als dat het beste is voor de balans dan zal dat wel zo zijn lijkt me.
    Of werk jij toevallig bij Respawn en weet jij meer ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    vond gears of war een van de leukste multiplayer die er is. dit is slechts 5 vs 5. Halo heeft gelloof ik ook veel spelmodi met 5vs5 of 6vs6.

Had eerlijk gezegd meer spelers verwacht hoor, maar mijn mening over titanfall blijft na dit nieuws onveranderd

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik ben blij verrast en kijk er nu nog meer naar uit. :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb 2v2 eigenlijk altijd het vetste gevonden :)

17. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33

Halo en Gears was in eerste instantie altijd 4 vs 4 en dit werkte perfect! Bij Halo was er ook big team battle, dat was 8 vs 8 op echt grote maps en dikke choas :+ (voor de afwisseling leuk).

Dus ik ben zeer blij met 6 vs 6, dan wordt het niet doelloos rondschieten.

18. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Ik zeg dat ik het een vaag verhaal vind, ik geloof dus nu niet direct dat ze deze keuze maken om een betere balans te realiseren. Denk eerder weer een gevalletje gebrek aan krachtige hardware waar ze nu achter zijn gekomen...

Bij genoeg games kan 6 vs. 6 zeker voldoende zijn en misschien zelfs voor een epische ervaring zorgen.. Maar bij dit spel voor wat ik ervan gezien heb vind ik dat totaal niet passen.

Die Titans zie ik als voertuigen.. Dan ga je toch niet werken met miniatuur maps zoals bij bijvoorbeeld Gears of War of Call of Duty. Sowieso kun je als speler in Titanfall 'freerunnen', een gameplay die ook schreeuwt om ruime(re) maps met veel locaties op verschillende hoogtes.

Heel universum om je heen in beeld met allemaal ruimteschepen die Titans kunnen droppen en dan kun je dan net op 10 vierkante meter spelen... :emo:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom is het op de PC dan ook 6 vs 6 en op de 360? Gewoon een gameplay keuze.

20. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    In de zomer werd het toch allemaal even iets anders omschreven als we het over de grote van de maps hebben... :confused:
    Bron: http://gamingbolt.com/titanfall-respawn-entertainment-explains-map-sizes
    http://www.pcgamer.com/2013/07/22/t...ble-for-everyone-on-the-map-to-pilot-a-titan/

Waarschijnlijk heb je dus ook area's waar je als Titan niet kan komen.. Word dus lekker campen als Pilot als je meerdere Titans als tegenstanders hebt. Balans :thumbs: ..ow wacht, de bots zijn natuurlijk super goed, die regelen dat allemaal wel. :+

Deel Deze Pagina