Ik vind het maar een vaag verhaal waarom ze nu ineens maar 12 menselijk spelers toelaten in een game die naar mijn idee juist een epische multiplayer ervaring had moeten worden. Meer mensen online betekend zeker niet altijd beter, maar deze game vraagt naar mijn idee juist om veel menselijke spelers!
In de eerder vertoonde gameplay beelden leken de maps best groot en zag je soms redelijk wat mensen in gevecht rondom een Titan. Daar had zo'n Titan dan ook echt meerwaarde vond ik. Je hebt een team nodig om zo'n ding neer te halen, maar een team erbij plaatsen om hem te verdedigen is ook wel zo slim. Die opties vallen nu dus allemaal een beetje weg ben ik bang...
Nu er zo weinig menselijk spelers overblijven lijkt zo'n Titan dadelijk meer een gimmick dan wat anders. En wat als jou team meerdere Titans heeft (wat zeker gaat gebeuren met al die ego-trippers online), moet de verdere tactiek dan van de bots komen?
Map vol Titans (menselijke spelers) die 1 op 1 vechten en bots die hopeloos ronddwalen en totaal niet weten wat ze moeten doen.
Laatst bewerkt: 8 jan 2014