[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vind ik ook. Er zijn zoveel spellen die mensen de hemel in prijzen die ik zelf helemaal niks aan vind (Skyrim, CoD, Bioshock, GTA, Battlefield, Fallout etc.), maar Tomb Raider is gewoon een vette 3rd person shooter. Zelf geef ik de voorkeur aan de vorige Tomb Raider delen, maar kwalitatief gezien is dit de beste Tomb Raider en behoort ook zeker tot de beste games van deze generatie.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee man, check zijn gamertag.:+

Maar tis zeker een topper.:)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop dat ze een zelfde upgrade actie doen zoals bijv Fifa 14 (dan koop ik hem zeker) anders weet ik het nog niet

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Wil hem al een half jaar spelen, maar ben "bang" dat die gratis met PS+ wordt. Aangezien Sleeping Dogs, Hitman Absolution en Deus Ex: HR al voorbij zijn gekomen.
    Square Enix heeft wel weer alle Eidos IP's op de kaart gezet. Ben ook heeeel erg benieuwd naar Thief :D.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wil de game denk nog wel een keertje op de One spelen als de reviews daarvoor goed zijn. Alleen de prijs valt me eigenlijks behoorlijk tegen, 55 euro bij Nedgame. Damn, ook al is het nog een maandje wachten, toch uitkijken naar een goedkopere leverancier. Zavvi is ook gewoon 63 euro. 8)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel typisch Square Enix. Eerst veel te hoge sales verwachten van de game, die totaal onrealistisch waren. En dan nu zo maar proberen extra te verdienen. Ik wacht wel even reviews af of het me geld waard is. Want op de 360 was het ook geen lelijke game.

9. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb hem nog niet gespeeld. Denk wel dat ik hem ga halen voor next gen :)

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan zou ik wachten op een prijsdaling. Die gaat natuurlijk snel komen, gezien de pc versie voor 10 euro te krijgen is en de 360/PS3 versies voor 15 euro. Square denkt zeker dat alle gamers achterlijk zijn. Ze hebben gewoon de pc versie geport en Lara een nieuw gezicht gegeven.

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    " Oude gezicht " zag er beter uit hoor. _O_ Nu vind ik ik haar er niet sexy jong uitzien, maar wat ouder. :mad:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb hier nog 30 euro aan VVV bonnen, dus komt wel goed met die prijsdaling. :+

13. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    In december random 5 nationale entertainment cards gekregen van bol.com voor games :)
    Net even Tomb Raider gepreordert voor 29 euro..
    Ben er wel benieuwd naar, nog niet gespeeld gehad.

14. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Erg goede game, maandje terug voor 20 balle op de kop getikt op live.

Maar wtf, ze hebbe wel alle geluk mee zeg..

Al de grinds die goed afkomen of dat ze net optijd is met iets vastpakken als de boel weer instort.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De game is inderdaad erg on rails zoals dat heet. :)

16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Och dat is toch ook bij vrijwel elk spel ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel veel spellen wel, maar neem bijvoorbeeld een Skyrim en je kunt veel meer je gang gaan dan in Tomb Raider. Tomb Raider leunt wel erg tegen open world aan, maar is het niet. Van mij mogen ze het wel doen, net als The Witcher 3 de stap ook gaat maken. Op die manier zou je nog minder kunnen weten wat voor soort tombes je kunt treffen. Je kan er dan meer instoppen en dat maakt het iedere keer weer bijna even lastig de puzzels op te lossen. Die in deze game zijn niet zo moeilijk, op een paar na, maar voor de rest is het gewoon even door hebben en je kunt verder. Ik vind de reboot van de serie echter wel meer dan geslaagd, maar van mij mogen ze de volgende game wel meer Tomb Raider zoals op de oude PSX geven. En minder schieten, van zowel Lara als haar tegenstanders.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tegenwoordig moet alles open world zijn, laat ook maar gewoon games normaal zijn, ook prima :)

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mee eens hoor. Als ik net een uurtje of 40 in een open world game heb lopen ronddwalen, dan hoef de volgende game ook niet weer open world te zijn. De huidige Tomb Raider doet dit prima, iets meer tombes en wat minder shooter, ben ik het dan wel weer mee eens.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is ook prima, voor mij ook geen probleem betreffende mijn vorige post. :thumbs:

Deel Deze Pagina