Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat helpt is de Kinect kalibreren, maar dan je TV/Versterker op "volle sterkte". Kinect geeft op tijdens kalibratie dan aan volume staat te hoog en zet de volume dan 1 tikkeltje lager totdat de Kinect dit niet meer aan geeft. Als het kalibreren dan voltooid is dan moet het wel goed gaan.

Probleem is namelijk als je tijdens het kalibreren de volume zachter hebt staan dan dat je het normaal hebt tijdens het spelen dat de Kinect je dan inderdaad niet goed hoort.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Maar lang niet allemaal

jij en ik misschien wel

maar gaat de massa die nu een ps4 of One gaat kopen of nog lekker op 360 of ps3 speelt ook voor een duurdere en toch wat gecompliceerdere Steambox?

Zijn die uberhaupt bewust van het fenomeen Steam sale of kijken die niet verder dan een platform waar de nieuwste CoD en Madden op te spelen zijn en is het dan wel goed?

vraag me dat nog steeds wel af, of het stiekem niet een beetje een niche produkt is voor de PC gamers die een kant en klare box voor aan de tv willen en geen zin hebben om hem zelf samen te stellen en de paar console gamers die dat eigenlijk er ook wel bij zouden willen hebben

Jij geeft zelf al aan er zelf 1 te gaan bouwen

dan ben je dus stiekem ook niet de doelgroep, de steambox zal je worst wezen , jij wacht eigenlijk alleen op SteamOS en dan ga je dan op een zelf in elkaar gezet apparaat draaien (en heel veel PC gamers met jou denk ik)

wie blijven er nou echt over buiten de mensen die nu allemaal al Steam als main games platform gebruiken?

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het vooral zonde dat het zoveel verschillende zijn en met enorme prijskaartjes. Daarvoor leek het mij wel een interessant ding namelijk :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar verkopen ze ook een controller samen met een Steam OS? :+
    De rest zet ik zelf dan wel in elkaar voor een mooi prijsje. Dat hoeft Alienware niet te doen dan. ;)

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Steambox is gewoon een pc met steam erop zonder alle echte voordelen van een pc ;)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verschil met een normale console zoals de PS4, Xbone, Wii U is dat de game het gewoon doet op je console; disc erin en gamen.

Met de Steambox ga je dadelijk precies hetzelfde krijgen als nu met PC; je zult altijd moeten kijken welke game je kunt spelen, of je zult je Steambox moeten upgraden.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Als je een fatsoenlijke PC/SBox koopt hoef je je jaren niet druk te maken over upgrades.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Daar zeg je het al; fatsoenlijke.
    Er komen verschillende Steamboxes uit, en PC gaming gaat een stuk sneller dan console gaming qua ontwikkeling.

Aangezien de Steambox in zowat alles upgradable is, zullen game-studios hetzelfde doen als nu op PC lijkt mij....

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Een fatsoenlijk pc kost heel wat meer dan een console die je vervolgens ook jaren kunt gebruiken. Ik denk bij een fatsoenlijke pc die de nieuwste games de komende jaren wilt blijven spelen toch al snel aan rond de 1000€, terwijl een ps4 400€ kost en ongeveer even lang mee zal gaan.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Steambox is gewoon een PC. Als ik op mijn PC SteamOS zet werkt ie precies hetzelfde. En dat de technologie snel gaat maakt niet uit, dan speel je 3 jaar later op medium, maakt ook niet uit. Mijn grafische kaart van 2 jaar geleden kan ook gewoon nog steeds games op High/Ultra draaien :)

Fatsoenlijke PC begint al vanaf 700 euro.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Komt geen WiiU versie btw..

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nice, nu maar hopen dat straks alles gewoon 1080p draait :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af...zullen we wel met guns te werk gaan in Isolation of is het echt meer dat je constant voor die Xenomorph vlucht en je je moet verstoppen?

Nice van 1080p idd. Maar ja..het betreft een cross-gen game...on the other hand waren BF4 en Ac4 dat ook. Hopelijk is straks alles idd gewoon overal dezelfde resolutie.

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gaat gebeuren! 10% Driver update en we gaan al wat makkelijker 1080p 60fps zien draaien.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het schijnt a la amnesia te zijn, dus meer vluchten en vermijden dan vechten

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk wel heel tof dan.

Is dat van die 10% boost waar nu dan?

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het zo dat het waar is, daarom steek ik het vuurtje nog extra hier aan. Om eventueel over te discussiëren. ^^"

Ik wil graag meer duidelijkheid van MS zijn kant.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    tja en dan gaat PS4 weer 10 % omhoog.. al die geruchten en verhalen.
    laat het gewoon zien met games.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als de snelheidswinst wordt gehaald door een update van de drivers van de grafische kaart of processor dan zal dit ook wel voor de PS4 komen. Als de winst wordt gehaald door een update van het OS zelf dan is het natuurlijk een ander verhaal

Gewoon je One controller gebruiken, heb je dat gekke ding van Valve zelf niet eens nodig :+

Deel Deze Pagina