Gisteren naar the wolf of wall street geweest. Hij is in veel opzichten erg goed (filmwerk, acteurs, muziek etc.) Maar die film is zoooooo verdomd lang (180min.) Heeft het voor mij deels verpest:{ Raad aan om hem lekker rustig thuis op de bank te kijken. (En die vrouwen! )
Damn, kan geen 3u op de bank naar een film kijken. Dan heb ik al tich pauzes genomen of afleidingsmomenten gehad.
Als er maar een pauze inzit. The Hobbit in Brugge gezien zat een pauze in, in Terneuzen niet, moest gruwelijk naar de wc.
Pathé heeft geen pauzes? Een film kijken terwijl je DRINGEND 0,75L veel te koude cola er uit moet pissen is echt niet leuk.
Pathe heeft ook hier geen pauze. Gelukkig zitten Pathe en JT bijna naast elkaar. Dus als het een lange film is dan ga ik meestal lekker naar JT. Die heeft wel pauze.
Het enige kutte is dat de overgang altijd zo waardeloos is, en dat er bij voortzetting nog steeds mensen binnenlopen. Maar liever wél pauze dan geen pauze bij lange films (3 uur enzo).
Vind het juist relaxed zelfs bij films van 1,5 uur. Even snel naar de wc en nog wat te drinken en eten halen en de film begint ook al wel weer
Next gezien. Aardige actiefilm over een man (Nicholas Cage) die 2 minuten in de toekomst kan kijken. De FBI wil hem gebruiken om terroristen op te sporen die een kernbom willen laten ontploffen. De in de toekomst-kijk momenten zijn wel tof, voor de rest valt de film wel mee.
Rush Wauw. Ik heb niets met F1, maar als ik zo kan genieten van dit dan doet de film veel goed. Geweldig gedaan, heerlijke sfeer en bovendien zijn beide acteurs ook heerlijk bezig. Chris Hemsworth en Daniel Bruh zijn twee gigantische verschillen maar zijn beide vermakelijk om naar te kijken. Maar Rush moet het vooral hebben van de beelden en het geluid, ik heb nu gewoon gigantisch koppijn, maar wat was het tof. Laatste race was smullen. 8
The Spectacular Now Gekeken vanwege een plot summary die veel doet denken aan mijzelf. Helaas blijft de film toch net ff wat te oppervlakkig, en blijkt het allemaal toch niet 100% herkenbaar te zijn. Wel een leuke tiener romance film maar had eigenlijk wel meer ingezeten. En het einde is ook niet echt bevredigend. Kan mij wel voorstellen dat veel mensen die een hele toffe film vinden.
Hoe maak ik zo een whatIwatch lijstje dan zoals jullie? Ik heb 2 films beoordeeld enzo en wat moet ik doen als ik ze hier wil posten