[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup.

kut forum :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    slaat dat rebuilt /remade nou nog op meer dan haar gezicht? want ik herken die trailer scene voor scene

en is het alleen een bump in resolutie of krijgen we meer toeters en bellen erbij?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat leest als een advertorial bedoelt om te game te verkopen en niet echt als een objectieve mening

Maar ik hou de game zeker in de gaten, vond het een geweldig spel en als het echt zoveel mooier is koop ik m gewoon nog een keer

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    IGN is een grote advertorial. :+
    Maar het geeft in principe wel de dingen aan wat veranderd zouden moeten zijn.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Fifa 14 toch maar gekocht, dat maakt al 5 games in totaal. :+

Volgende wordt Thief en/of Second Son.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben nog bezig met AC maar op de een of andere manier stoort de DS4 mij.. Voornamelijk de linker stick.. Mijn duim glijdt voortdurend van de stick waardoor ik de controller een beetje krampachtig moet hanteren om dit probleem te verminderen.. Bij de DS3 nog nooit last van gehad.
    Heb ondertussen van die gripz besteld en dan pas verder met AC. Vind het zonde om met lichte irritaties verder te gamen terwijl er met het spel weinig mis is, in tegendeel.
    Hoop dat de grips helpen en anders kan het nog weleens gebeuren dat de X1 beter gaat bevallen.. Time will tell

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja heb precies hetzelfde en het is erg vervelend, weet ook nu al dat mijn DS4 terug gaat, wacht enkel nog een paar maanden zodat ik zeker een nieuwere krijg met de betere materialen.

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hier hetzelfde. Heb ook het idee dat het materiaal beetje low-quality is. Er zat ook vrij snel een rammeltje en een kraakje in aan de linker kant van de controller.. Nooit laten vallen ofzo.
    Design, ligging in de hand en gewicht is (voor mij) nagenoeg perfect. Maar ze mogen van mij de controller nogmaals onder de loop nemen want de kwaliteit ligt beneden pijl. Lees vrij veel negatieve dingen over met name de kwaliteit van de (linker) sticks.

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Met resogun was het inderdaad ook vrij irritant bij de eindbazen. Moest soms boosten als compensatie op het weg glijden van de vingers.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik vind dat bestwel kwalijk. Snap ook niet dat Sony hier nog geen response op heeft gegeven.. De DS4 is toch een beetje het paradepaardje van de PS4. Lijkt mij dat je veel voorkomende probleem hier van snel wilt verklaren en oplossen..

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Top! Thanx voor de tip. Ook gelijk maar de ps3 titels binnen halen

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    heh, dat was lang geleden BF4 weer eens vastgelopen. 13 december was de laatste keer. :+

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoop dat we binnenkort meer te zien krijgen van The Order en evt Uncharted.

Infamous wil ik nu zo weinig mogelijk van zien om niets voor mezeld te spoilen zo voor de release over enkele maanden.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kun je in BF4 in de campaign wapens op dezelfde manier unlocken als in de MP? Ik zag dat er een trophy was om 45 kills met een bepaalde pistol te krijgen, maar ik ben nog heeeeeel ver van die pistol af. Ik heb de eerste unlock nog niet eens. In de MP gebruik ik zo een ding gewoon nooit. In de campaign zou ik dan een pistol only run kunnen doen. :+

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk het niet. In bf3 unlockte je iig dan wapens die je kon gebruiken voor de MP

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, dat is een MP achievement en op de 4 of 5 wapens na die je op specifieke momenten in de campaign voor de MP kan unlocken na is er geen enkele link tussen SP en MP

dus gewoon werken voor je colt :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach als er binnenkort rented servers zijn zullen er ook wel genoeg "pistol only" servers zijn. Dan is het zo gedaan. :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    LAME! :+
    oh ja, Rented servers. Delphiki, had jij niet altijd een rented server in BF3? Huur er weer eens een, zodat ik mijn trophy kan krijgen! :+
    En zet het daarna op Obliteration, zodat ik die andere kan krijgen. Die is nog lastiger. :p

Deel Deze Pagina