Hier staat er een filmpje van http://kotaku.com/in-2015-we-might-finally-get-next-gen-visuals-1495137144 @Cook: Volgens mij valt het de laatste jaren wel mee hoe vaak je moet upgraden. Videokaarten gaan tegenwoordig best lang mee voordat games niet meer te spelen zijn op medium.
Als dat ingame is op de One en PS, dan staat ons wat te wachten de komende jaren. Sent from Bathurst driving A Holden.
Mooie 3D scan techniek.. Benieuwd of ze ook een hele gamewereld op datzelfde detailniveau kunnen realiseren waarin je realtime kunt spelen. Kunnen ze alles wat ingescand word ook nog (gedeeltelijk) voorzien van physics dan word het zeker heel gaaf, maar dat lijkt mij nog iets te voorbarig. Toont wel maar weer eens aan wat er al allemaal mogelijk is, al is in dit filmpje wel erg veel met 'special-effects' gewerkt dus of we hier praten over 'realtime ingame-footage' betwijfel ik.
Maak er eerst maar eens een in-engine dynamische tech demo van, dan geloof ik het wat meer. Want de tech demo van Killzone van jaren geleden was ook echt ingame, he? Daarnaast vind ik dat "not a photograph" nogal sneu, want je ziet duidelijk dat het een game is aan dat plafond bijvoorbeeld. Natuurlijk wel een interessante techniek die ze misschien gedeeltelijk wel kunnen toepassen op games, zoals ze ook claimen.
http://metro.co.uk/2014/01/08/nintendo-valued-as-bigger-company-than-sony-4254425/ Misschien moeten we er toch maar weer Xbox vs PS vs Wii van maken Mooi om te lezen dit, nu de WiiU toch wel flopt is het goed om te zien dat Nintendo als bedrijf nog steeds als een trein gaat
Vind het niet gek. In Japan op (verrassend genoeg) GTA V na de hele top 10 aan software van 2013 voor een Nintendo console uitgekomen. Daarnaast heeft de 3DS daar vorig jaar meer verkocht dan alle andere consoles bij elkaar. Natuurlijk zou dat anders zijn als de PS4 daar ook was uitgekomen in 2013, maar toch. Maar Nintendo op smartphones zou echt bout zijn. Mochten ze dat wel doen, dan hoop ik uiteraard op simpele casual games als Farmville of Angry Birds, want geen enkele gamer zit te wachten op games op smartphones.
Dat blijft ook echt bizar , een PS console die gewoon al bij mij thuis staat voordat hij in Japan te koop is Al snap ik het ergens wel want qua launch games was het voor de japanse markt ook echt 0.0 volgens mij
Ik ben trouwens echt benieuwd naar de invloed van de opheffing van de console ban in China op de gamewereld. Dat is toch echt een enorme markt aan potentiële kopers.
Daarom gaan die Nintendo aandelen ook zo goed family friendly Nintendo games gaan daar als een beest verkopen want CoD's enzo gaan ze zo vlak na die ban nog niet toestaan
True, maar Nintendo zit wel in pole position om er van te profiteren Goedkopere hardware, geschiktere games ik heb geen idee wat een WiiU relatief zou moeten kosten in China en of dat voor de mensen betaalbaar is, maar het zou me niks verbazen als ze daar zo miljoenen Wii's en 2DS-en gaan verkopen
Skyrim PS4, Xbox One listed on Bethesda website Hoe tof ik Skyrim ook vond...dit hoeft dus echt niet voor mij. Het kan grafisch nooit een wereld van verschil zijn en qua animaties en andere dingen ook niet. Beter werkt een ander deal van BGS gewoon aan een gloednieuwe game...Fallout 4 bijvoorbeeld.
1 van de weinige games waar ik nog wel een next-gen versie voor zou willen maar na deze en GTAV en Dark Souls II moet het wel ophouden het is niet de bedoeling dat we gewoon dezelfde games weer gaan kopen maar dan in 1080p
Lekker Skyrim spelen met animaties van tien jaar oud, kun je net zo goed op de pc spelen met gigantisch veel mods. Nee, Skyrim is niet een game die je wil porten.
Precies man. Tomb Raider was al eerder...what's next? En sowieso denk ik dat het gewoon de PC versie zal zijn...dus gewoon scherper en soepeler i guess. Ik verwacht geen grootse veranderingen. Beter hadden ze deze mankracht gewoon op een gloednieuw project gestopt.
Ik heb er een aparte thread voor gemaakt, veel mensen komen niet in de vs-thread en dit onderwerp sluit mooi aan bij 'gaming algemeen' http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=172544
Ik zie toch echt veel liever nieuwe games ipv lastgen ports. Is gewoon super easy cashen . Kennelijk ontbreekt het developers aan originaliteit en innovatie. Vind het melkerij.