1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me wel een goed idee. Het aantal playstation gamers hier op het forum is wel gegroeid met de komst van de PS4. Ik kwam hier zelf bijna nooit meer omdat ik een beetje uitgekeken was op de 360, maar nu met de PS4 kom ik toch weer wat vaker.
    Het is dan wel een xbox forum/site maar er is hier gewoon een redelijke groep playstation gamers die hier zitten mede omdat ze de community gezellig vinden.
    Één woordje of icoontje maakt het niet minder een xbox site maar je geeft dan wel blijk dat je de community belangrijk vind.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het idee van Tco is op zich ook wel goed en past misschien ook straks wel goed in het nieuwe forum.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nee maar het gaat meer om het idee, ik weet dat het voor veel voor ons niet zou uitmaken, dat zeker wel. Maar Xboxworld is altijd zo'n website geweest die volledig Xbox is geweest net als bijvoorbeeld een Xbox.com waar je ook echter nooit een PSN ID gaat zien. En als je toch een PSN ID gaat toevoegen dan kan je net zo goed ook beginnen aan de Nintendo Network ID, Steam en dat soort dingen.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik geen problemen mee hebben. Nu neemt je gamertag 2 'zinnen' in beslag, zelfs met meerdere icoontjes zou je meestal maar op 1 'zin' zitten.
    Je moet dan op je profiel eerst je naam/account bij elke apart invullen voor ze op scherm hier aan de linkerkant verschijnen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dit mogelijk om te implementeren?
    Gaat over de Skydrive videos die je kan uploaden met de Xbox One en dan embedden hier op het forum. :)

     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En Facebook misschien? :+ Voor de PS4 clips.
    Domme PS4 en zijn facebook uploads. :mad:
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Informatie over je Gamertag welke games je hebt gespeeld, wordt niet geüpdatet als je op de One hebt gespeeld, is dit inmiddels al bekend?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer word dit geüpdatet ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zodra Xbox.com wordt geupdate? Kan aan mij liggen, maar op de site zie ik ook geen enkele Xbone activiteit/achievements. Ligt dus volgens mij niet aan XBW, maar aan Microsoft.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wel slecht van Microsoft.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie inderdaad geen vreemde dingen in het cp dus het is puur een zaak van MS ja. Hier kunnen wij verder weinig veranderingen in aanbrengen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over embedden gesproken... Hoe staan jullie tegenover embeds van Twitch? Xbone wat binnenkort Twitch streaming krijgt, PS4 wat het al heeft... Lijkt me geen vreselijk idee.

    edit: Wacht, voor de volledigheid de code voor het embedden;
    Code:
    <object type="application/x-shockwave-flash" height="378" width="620" id="live_embed_player_flash" data="http://nl.twitch.tv/widgets/live_embed_player.swf?channel=dullenl" bgcolor="#000000"><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowNetworking" value="all" /><param name="movie" value="http://nl.twitch.tv/widgets/live_embed_player.swf" /><param name="flashvars" value="hostname=nl.twitch.tv&channel=dullenl&auto_play=true&start_volume=25" /></object><a href="http://nl.twitch.tv//dullenl" class="trk" style="padding:2px 0px 4px; display:block; width:345px; font-weight:normal; font-size:10px; text-decoration:underline; text-align:center;">Watch live video from DulleNL on nl.twitch.tv</a>
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het best. Als de rest het ook goed vind dan kan ik het van het weekend wel even online gooien.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Klinkt prima!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat zou super tof zijn, Twitch live stream embeds.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waarom niet?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [twitch]dullenl[/twitch]

    [noparse][twitch]dullenl[/twitch][/noparse]

    Ik kan de groottes nog aanpassen (is nu 300x400), hangt er een beetje van af wat jullie fijner vinden.

    Aan dat soort embeds heb ik trouwens helemaal nop :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina