[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ga ik zeker doen zodra ze het aan gaan bieden en nee, dat word CQ only :+

Ben wel benieuwd wat het gaat kosten, het was altijd 2000msp voor een maand in BF3 maar 64p server voor PC voor BF4 kosten ongeveer het drievoudige

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    CQ only? lul. :+

Wat is eigenlijk verder het voordeel van een eigen server? Wat ga jij anders doen dan de officiele servers?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Non europese spelers weren :+

En mijn favo eigen map rotatie spelen

En zorgen dat ik altijd met m'n vrienden in dezelfde squad zit zonder moeilijk te hoeven doen

ik ga niks anders doen, ik maak het mezelf en vrienden er gewoon makkelijk mee om te spelen wat ik wil met wie ik wil zonder te hoeven zoeken en hopen dat je bij elkaar in het team komt en noem alle andere kleine irritaties maar op.

Enige regel is verder altijd dat ik een europese server huur voor europese spelers, ik heb namelijk een broertje dood aan laggie servers

voor de rest echt niks bijzonders, populairste mappen, standaard ticket count, geen bijzonderheden verder

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....maar is dat eigenlijk niet gewoon belachelijk?:confused:

Je koopt de game, koopt Premium...en dan ook nog een eigen server huren?:confused:

Imo hoort Dice gewoon voor die opties te zorgen....

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Doen ze ook wel

maar met een eigen server is het makkelijker :+

je kan prima filteren op een bepaalde map en ticket count volgens mij

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Man, zelfs jij bent inmiddels beter dan mij! :+ Ik dacht dat ik het inmiddels redelijk deed; relatief hoog in de leaderboards aan het eind van de ronde, soms zelfs een 'mvp/best engineer, best whatever' award, is alsnog iedereen op XBW beter. :mad:
    ah well.

edit: Delphiki, ik verbied je om naar mijn stats gaan kijken. Je gaat me toch weer uitlachen! :+

Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Zit er een netwerkpas bij NFS rivals??
    Ik kan vanavond pas mijn ps4 aansluiten, maar zie dat er geen code bij mijn game zit??

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Netwerpasses/online passes etc zijn achter gebleven in de vorige generatie; oftewel het is allemaal afgeschaft en NFS heeft geen pas.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan me niet herinneren dat ik een code in moest voeren

Tot nu toe hoefde dat alleen bij ac4 geloof ik

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er was wel een uPlay ding. Maar zover ik weet bestaan online passes niet meer, dus dat zal meer zijn geweest om de game te koppelen aan je Ubi account?

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Moet de SP van BF4 ook nog steeds uitspelen; zit bij het laatste level maar het is echt dodelijk saai :+. Zaten soms wel een paar goede momenten in though. Zijn de wapens je die unlockt voor de MP de moeite waard?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dulle waarom heb je geen Knack. Beste game op de PlayStation 4. NBA tel ik niet mee, dat is maar een sportgame. Knack is zo awesome! Lekker kleurrijk en speelt gewoon lekker vlotjes. Ja het is heel erg lineair en uiteindelijk loop je alleen maar verder om wat monsters neer te halen, maar ondanks dat boeit het veel meer dan al die andere games op de PS4 by far.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat jullie me vooraf de hele tijd zaten uit te lachen, en ik daardoor uiteindelijk voor een andere set games ben gegaan! :mad: Hatelijke figuren dat jullie zijn! :+
    Ach, het is iig al goed om te weten dat ik al die tijd gelijk had... :cool:

De campaign schijnt maar 4 uur te zijn. Zo saai dat je zelfs dat niet uitgespeeld krijgt? :eek:

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    In die richting ja. Een potje Conquest Large is leuker :+

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk dat Knack het eerste PS4 wordt wat voor plus beschikbaar komt. Ook al heeft het niet de minimale 8 op Metacritic.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Blijft toch jammer van die missies in AC waar je mensen moet schaduwen. Ik vind de game leuk, maar dat soort missies zijn altijd al vreselijk geweest.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zit nu in Tulun.... Eerste missie met die Jack Kidd. Vreselijk..... level waarbij niet DETECTED mag raken.... Pfffff.... laat me gewoon varen en boten afknallen aub....

Tis dat ik de storymode moet volgen, wil ik de Jackdaw kunnen blijven upgraden... vaag is ook dat ik met de blackflag app nooit schepen ziet van vrienden??? Doet niemand aan die vloot aansturen of wtf?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zie die in de app ook nooit, op de ps4 wel eens maar op de app nog niet gezien

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog geen vloot. :p Ik zit nog echt helemaal in het begin.

Ik vind die optional goals ook irritant trouwens. :+ Ze zijn optional, maar toch voel ik me verplicht om het te proberen. Wat wat van de vrijheid uit de game haalt.

Ik had die volgmissie iig 1 ster gegeven. Hopelijk doen ze wat met mijn waardevolle feedback. :cool:

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik geef alles volle feedback. Misschien win ik nog iets.:9

Ik geniet echt van AC4, meer dan ik verwacht had.
    Deze setting is echt heerlijk; bootje varen gaat nog wat minder, moet nog een beetje oefenen met aanvallen....al een paar keer een boot laten zinken terwijl dat niet de bedoeling was.:+

Really?:eek:
    Moet zeggen dat de laatste week het idd lekker ging...

Deel Deze Pagina