1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Stuur me dan een PM!

    Ik ben morgen overdags aan het werk, 's avonds zal ik voor jullie de uitslagen publiceren.

    Overigens is Resident Evil al lang afgehandeld.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is het wellicht handig om spoilers een titel te kunnen meegeven? Zodat men kort kan beschrijven waar het over gaat. Aangezien je ook wel eens post ziet met een spoiler, en dat iemand anders daar met een spoiler op reageert. Je hebt dan werkelijk geen idee waar het over gaat zonder te kijken.

    Misschien is het wat, misschien ook niet :+
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja of mensen posten gewoon zoiets

    *NIET LEZEN ALS JE DEEL 1 NIET GESPEELD HEBT*

    of zoiets

    dat men te laks is om wat context voor de spoiler te geven is volgens mij geen gebrek aan features

    en ik zie btw niet zo heel veel spannende spoilers in de bazar :+
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan de pre-fix 'multi' niet uit de dropdownlijst kiezen, ben ik nou gek of.....
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, ik kan het ook niet.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bedankt om het te melden. Om een of andere bizarre reden stonden de rechten voor die tag ineens fout. Is nu gefixed.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Aangezien er straks zoveel mensen overstappen naar een PS4:

    - Een subfora voor games, waarin alle games gewoon samen komen. Een [MULTI] topic, bij een xbox only [XBOX] en [PS4] bij een ps4 only.

    Nu zijn er zoveel games die op beide consoles gespeeld worden, maar alleen in het xbox topic besproken worden. 1 game overzicht lijkt me een stuk fijner, zo zien de xbox mensen ook hoe de exclusives van de PS4 zijn en vice versa.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Meh, multiplatforms zijn toch sowieso hetzelfde meestal hetzelfde, en de exclusieve games kunnen ook gewoon in het desbetreffende forum. Volgens mij werkt het zo goed als het is.

    En verkeerd topic :+
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Oops. Zag ideeënbus staan :p Verder niet meer gekeken. Ja ik weet dat er een subfora is voor sony in het algemeen. Maar omdat er (zoals het er nu voor staat) veel mensen over gaan stappen, is het misschien beter om 1 groot PS4 en Xbone games topic te maken.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Ik zou het niet erg vinden, maar dan is het eigenlijk niet meer Xboxworld, maar Gamingworld. Flinke stap om te maken.

    edit: Hey, en de handhelds? :+
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is dat voor raar apparaat? :+
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Het wordt logischerwijs eerder gemeld wanneer een forum langzamer gaat. Maar mijn complimenten. Het gaat de afgelopen weken heerlijk snel! :)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ik maar denken dat er weer eens een nieuw idee geopperd werd :mad:
     
  14. Davidepedrini

    Davidepedrini New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox one maar geen mogelijkheid tot hdmi.........

    Hallo,

    Ik heb vanuit het werk een Xbox one gewonnen maar .......... Heb een oudere plasma tv waarbij ik ook geen mogelijkheid heb tot hdmi.( tv is 8 jaar oud!)
    Alleen scart,vga en met die 3 kleurtjes.

    Weet iemand een oplossing?

    Ik verneem de suggesties graag!

    Alvast bedankt!

    Gr. Davide
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Andere tv kopen? :+ De X1 ondersteunt namelijk geen Scart, Vga, enkel HDMI. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  16. Davidepedrini

    Davidepedrini New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik..................maar daar heb ik het geld niet voor!=(


    is er ook geen mogelijkheid om een omvormer (hdmi naar scart/vga of die 3 kleurtjes)

    ik hoor het graag van jullie.
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dit is niet de goede thread voor je vraag, dus je kan de vraag het beste in deze thread stellen. Hier word je sneller geholpen.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170128&page=452
     
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Na een PM wisseling met Graveheart over het aanbieden van producten op de X-bazar en de fraude gevoeligheid hiervan ben ik tot het volgende gekomen. Volgend voorstel mocht ik van Graveheart hier doen.

    Ik zit op meerdere fora, ook fora waar dure (500-2500€)spullen worden verkocht met internationale members. Daar is het gebruikelijk dat je een product verkoopt met een taged foto van het product. Dus een foto met het product waar een blaadje met forum, forum naam en datum op staat. Dit alles om iig aan te tonen dat de verkoper het product heeft en in welke staat het verkeerd.
    Ik wil niet zeuren of bepalen hoe het hier moet, maar ik vond dat altijd wel handig....
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Volledig mee eens. Zo kan je zien of iemand het echt is en zo voorkom je fraude.
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Photoshop... :9
     

Deel Deze Pagina