Januari Films 1. Lone Survivor (Peter Berg, 2013 ) :: 7.9 2. The Kings of Summer (Jordan Vogt-Roberts, 2013 ) :: 6.9 3. Friends with Benefits (Will Gluck, 2011) :: 6.2 4. Carrie (Kimberly Peirce, 2013 ) :: 5.9 5. About Time (Richard Curtis, 2013 ) :: 7.6 6. The Spectacular Now (James Ponsoldt, 2013 ) :: 7.0
Januari Films 1. Prisoners (Denis Villeneuve, 2013 ) :: 8.0 2. Gravity (Alfonso CuarĂ³n, 2013 ) :: 6.0 Cooool
The Wolf Of Wall Street (Martin Scorsese, 201 Het is een hele sterke film, maar het voelt als een herhalingsoefening van de rise & fall verhalen die we kennen van Scorsese, alleen dan in een andere setting. Heb er wel erg van genoten, maar ergens vond ik dat toch wel storend. En hij is echt een half uur te lang. Op 'n gegeven moment viel m'n aandacht weg, ook omdat het zo voorspelbaar werd. Dat doet ontzettend afbreuk aan het einde dat je daardoor in combinatie met de eerder genoemde kritiek een been there, done that gevoel geeft. Maar zoals gezegd, het is ook een ontzettend sterke film die je zeker de eerste twee uur in de greep houdt. Het tempo ligt enorm hoog, Di Caprio is geweldig en de krankzinnigheid die je ziet is aanstekelijk. De formule mag dan al talloze malen gebruikt zijn, het blijft een hele sterke. En als dat je allemaal niet weet te boeien zal het vrouwelijk schoon vast nog wel een goedmakertje zijn.
Eindelijk Prisoners gezien. Vond Jackman erg goed spelen, Gyllenhaal mwah. Vond de film pas het laatste halfuur echt spannend worden. Grimmige sfeer, sterke film. Spoiler en ik had de clue niet eerder door dan het moment dat die aanbrak though 8/10
Captain Phillips Tsja eigenlijk gewoon een prima film. Het is spannend, er is wat actie en Tom Hank is Tom Hanks. Kan niet iets negatiefs bedenken over de film. 8/10
[Films] Algemeen [Deel 30] Agreed. *) Rush 9/10: Wat een uitstekende film zeg en ook goed geacteerd. Jagten 8/10(The Hunt): Spoiler Het was een goede film maar zat wel echt nadat de leugen was verteld de hele tijd met een brok in m'n keel. Vond het echt kut voor Lucas(Mads Mikkelsen). En dan ook nog is hoe zo'n leugentje doorverteld word en dan steeds erger word verdraaid.
Name: Short Term 12 Director: Destin Cretton Writer: Destin Cretton Genre: Drama Number of Minutes: 96 Review Wauw. Cijfer: 9.2
Gravity Ook eindelijk gezien en moet zeggen dat ik het wel een vette film vond. In het begin had ik mijn twijfels en met regelmaat heb ik even op m'n mobiel lopen k*tten, maar voor ik het wist was de film al weer afgelopen en moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Wellicht mede omdat ik de verwachtingen niet al te hoog had zitten.
Had hem in de bios gezien. Vond het een verschrikking. Maar ja, het is een typische hate or love film. Dus logisch dat het zo verschilt qua kijkplezier voor een ieder.
Gravity is echt een film die je in de bios moet zien. Ik heb hem thuis nog eens herkeken, maar dat was echt een heel stuk minder dan in de bios.
Ik vond hem in de bios ook heel vet. Over het plot en de characters kun je van alles zeggen maar ik vond het gewoon leuk om eens een grote special effects 3D film te zien die niet fantasy/scifi/superheldenthema was Het is ook gewoon erg mooi gemaakt en die grote leegte en hoe klein en kwetsbaar zo'n ruimtestation/mens daar in is komt op een groot scherm ook veel beter over. Vond het echt een uitgelezen bioscoopervaring, op een klein scherm blijft er naast het verhaaltje niet zo heel veel van over
Bij deze dan, voortaan kan je het ook wel normaal zeggen. Wat er stond dat staat ook in de synopsis op IMDb...
Ik heb Gravity ook thuis gekeken, de beelden waren wel mooi maar voorderest vond ik hem nou niet bepaald boeiend...