Februari of Maart dacht ik pas. Zag vandaag wel een nieuwe trailer. Komt een nieuwe area bij een ze gaan iedere week de game updaten. Iedere woensdag ofzo dacht ik.
PS2 een tijd terug al even op de PC gespeeld, maar ik kan niet zeggen dat ik vreselijk onder de indruk was. Té grote maps. Op de PS4 kijk ik er toch wel naar uit, aangezien ik op een gegeven moment meer bezig was om de settings perfect te krijgen dan dat ik bezig was met de game zelf. En War Thunder natuurlijk!
yes de 17e als het goed is weer. Zijn aardig wat ps4's gelevert al vandaag bij mediamarkt zal denk ik weinig tekort meer zijn vanaf volgende week.
De 22ste komt Bol weer met iets waar ik nog steeds sta, ik heb zeker geen haast aangezien ik toch weer begin te twijfelen over de ps4 en verder zijn er toch nog niet echt goede titels uit, maar misschien dit weekend maar langs de Saturn gaan en bestellen.
Op 2 januari bij MM Alexandrium gereserveert, vandaag gebeld dat ik hem kon ophalen. Zo blij dat ik hem heb geannuleerd bij Bol.com. En nu tijd voor nextgen NBA 2K14, Battlefield 4 en AC4!