Tof voor Michiel Huisman. Blij ook dat hij die Ed Skrein gaat vervangen. Ik irriteerde me echt mateloos aan die stonerkop van 'm. Paste gewoon totaal niet in een serie als GoT wat mij betreft. Huisman gaat verder wel lekker daar in tv-land; ik zag 'm ook al een paar keer voorbij komen in Nashville en hij schijnt een rol te hebben in het tweede seizoen van Orphan Black.
Jup. Zoals ik hier al een tijdje geleden zei. Hij krijgt best wel weinig erkenning vanuit Nederland helaas. Daarentegen krijgt van Houten bij iedere kleine rol alle aandacht. Waar Huisman eigenlijk al jaren meer aan de weg timmert.
Haha. In Nashville zit ook een scene waar hij op een feestje is en je hem keihard "proost!" hoort roepen buiten beeld.
In Band of Brothers zat het ook, vond het heel stoer dat er toen gekozen is voor Nederlandse acteurs.
6 april season 4. BREAKING: Game of Thrones Season 4 premieres April 6 at 9PM and the first trailer will air this Sunday at 8:58PM ET on HBO before True Detective.
HBO heeft op hun vine-kanaal vijf vines staan met beelden uit de trailer! Ziet er weer goed uit. Edit: Kwartiertje later, ook nog een aankondigingstrailer voor de trailer (overdrijven is ook een vak...): [yt]Ih3WsEKmID0[/yt]
Hier ook. Hoop echt dat dit seizoen per aflevering toch wat boeiender wordt dan vorig seizoen (op een aantal afleveringen na dan).