Hmm, bij de laatste safety-car-situatie reed jij 2e, ik 4e achter je en asjemenou 6e achter mij. Een klassiek geval van Holden-sandwich.. Jij zult hebben ervaren dat ik jou vlak voor, tijdens en na de restart aan het aanduwen was, maar ik had zelf m'n gaspedaal los, en werd op mijn beurt aangeduwd door Asjemenou (waardoor ik jou aanduwde). Bij de restart die volgde vloog F1freaky vanaf P1 natuurlijk gelijk weg maar jij bleef op p2 een hele tijd langzaam rijden waardoor de hele linkerrij tijd en plaatsen kon pakken.
Ik had tijdens de restart zelf geen kans meer om jou in te halen, omdat ik tegen je aanzat (aangedrukt door je boterham-collega), en letterlijk klem zat, waardoor enige kans op een goede klassering voor me verloren was (al was ik qua skills eigenlijk sowieso al kansloos op Indi, maar dat terzijde, gaat om t principe). Daar was ik op dat moment een tikkie ontstemd over.
Al met al een ontzettend irritante sandwich die hopelijk iig ten dele niet helemaal opzettelijk was en waarvan ik hoop dat ik m de komende twee weken niet nóg een keer zo meemaak
Kan me niet voorstellen dat het helemaal vooropgezet is hoor, dat valt ook niet te plannen, maar het kwam Holden wel goed uit.Wat dat betreft heb ik genoeg puntenvoorsprong om het anders eventueel een keer écht te laten klappen op de baan als het niet anders is.
Heb geen klacht ingediend omdat er qua regels denk ik niet echt iets overtreden werd, maar heel leuk vond ik het niet
[yt]959IuwLqeKY[/yt]
Klik om te vergroten...