Ja ik moet een nieuw topic met poll maken waarna ik ze moet samenvoegen. Ik kan niet zomaar een poll toevoegen geloof ik. En toen was ik te sloom met berichtje weghalen.
Ow op die fiets bij deze meld ik me ook aan. En heb al gestemd. Maar ik heb niet echt een voorkeur voor de baan. Dus maar lekker dicht bij huis.
Effe voor de mensen die topografisch wat minder onderlegd zijn (zoals ik). Utrecht was vorige keer goed bevallen, Berhem ben ik al langer benieuwd naar, en ook de ligging van de circuits in Nederland (voor mij) heb ik meegewogen in m'n beslissing.
Datum voor het binnenkarten in gewijzigd naar 6 april. Vraagje aan Flavour of hij de titel van dit topic wil wijzigen naar: Xboxworld Racing Kart-Days 2014
Da's mooi, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch Vergeet niet in de OP te kijken en te stemmen op de banen die je leuk vind
Hij refereerde naar de titel change haha. Ik heb zoiezo voor Circuit Park Berghem gekozen. Binnenbaan vind ik veel minder leuk. [yt]q6oliUbWO6Y[/yt]
Haha. Met project cars kan je ook karten, maar ze hebben alle combinaties vrij gelaten. Dus daar kan je ook met een veld van 20 F1 auto's over de kart tracks.
Haha okee, lachen. Ik mocht vanochtend naar Manor MP Motorsport. Vandaar die foto haha. Ging er wel in style naar toe: Die BMW wil ook wel hoor haha, niet normaal die power die erin ligt. Mag misschien, als de contactpersoon het lukt om het te regelen, mee naar de Grand Prix van Italië van de GP2. Anderhalve week naar het circuit van Monza, moet daar dan het circuit aankleden, alles opbouwen enz. Hoop dat het uitkomt en doorgaat