[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zou best kunnen hoor, daar zijn ze al sinds Skyward Sword mee bezig namelijk :) Hyrule Warriors in maart / april, een aankondiging van de echte Zelda op de E3 (of de Nintendo Direct rond die tijd), en een release met kerst zie ik best wel gebeuren.

Ik hoef iig niet weer een aankondiging twee jaar voordat de game uitkomt, zolang wachten :+

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Gamespot kon het niet laten -0_

En mensen snappen het nog steeds niet in de comments van youtube. :+

Laatst bewerkt: 4 jan 2014
  3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Na eindelijk heel wat uurtjes spelen heb ik 999 secondes gehaald met de cucco challenge _0_ (je unlockt een giant cucco die je hartjes geeft, en het geeft je ook de complete einde van A Link Between Worlds.)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben helemaal hooked aan Wind Waker HD. Afgezien van Dragon Roost eiland is alles nieuw voor mij. Heb de game nooit echt verder gespeeld op de Cube. Geweldige game in elk geval.

Ik heb deze video eens bekeken en daar hoorde ik wat info die ik nog niet wist. Als de maker idd een beetje naar Skyrim heeft gekeken qua dungeons en open world...hell yeah zeg ik dan. Ik zou het zelf geweldig vinden als ze de artstijl van E3 2011 gebruiken. Man ik ben zo fucking benieuwd naar deze. Hoe dan ook...de video:

[yt]mz5dWkuY0TU[/yt]

Dude kan gelijk hebben over Link in Smash Bros.

@OniRyo

Mooie video van Gamespot. Zo pak je die idioten terug, man wat een kneuzen reacties.

Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  5. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Aaargh ik wil een Zelda WiiU 8) NAO

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk dit jaar...maar betwijfel het. De dev heeft gezegd dat hij erover gaat praten tijdens E3, uiteraard gaan we de game ook echt wel zien.. maar een release? Afwachten. Aan de andere kant...welke knaller hebben ze anders voor eind dit jaar?

7. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Smash Bros.? :+

Maar volgens die video wilden ze 'm al tijdens E3 2013 laten zien, dus wat we nu (een jaar later) te zien krijgen is wel een stuk meer finished. Ik zou niet verbaasd opkijken als ie op de E3 al speelbaar is met een release met kerst :)

Zou eens wat anders zijn dan een aankondiging twee jaar voor de release :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat de artstijl van Link misschien een teken is van hoe Zelda Wii U eruit gaat zien. Maar idd man...dit jaar krijgen we hem sowieso te zien en een release tijdens kerst zou heel erg vet zijn.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat hebben ze ook met Super Mario 3D World en A Link Between World gedaan. Rond mei/juni aangekondigd en in november uit. :D
    Maar toch verwacht ik hem niet eind dit jaar. Waarom zou anders die spinoff komen? Lijkt me dat die eind dit jaar uitkomt als zoethoudertje.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar ben ik ook nog steeds bang voor, maar zou het echt jammer vinden. Die Hyrule Warriors boeit me niets. Vind het ook echt geen 'heavy hitter' die ze wel nodig hebben wanneer MS met Halo 5 komt en Sony...Uncharted denk ik.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las geruchten dat ze besloten hadden om bij de artstijl van Skyward Sword te blijven, maar dan in HD, dus niet meer de realistischere kant op. Zelf zou ik het erg jammer vinden. Die tech demo tijdens E3 2011...DAT moet het worden man.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ze hebben nog niks aangekondigd wat betreft de artstijl, oftewel Eiji Aonuma zelf heeft niks aangekondigd. Ze hebben tot nu maar een paar hints gegeven wat ze van plan kunnen zijn voor de nieuwe Zelda, maar ik denk toch echt dat we de echte informatie pas gaan zien bij de E3 van 2014.

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is Link Between Worlds toch fantastisch! Heb inmiddels m'n 4e sage gered. Game steekt super tof in elkaar en heeft echt weer die lekkere ouderwetse Zelda vibe, maar dan toch in een nieuw jasje. Vind ook dat de game er visueel goed uit ziet. 3D effect werkt ook erg tof en voegt ook echt iets toe.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah man heerlijk die muziek

[yt]KM11TMYgRgw[/yt]

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik probeer al een tijdje A Link Between Worlds te spelen maar kom niet verder :+ Zit vrij in het begin, moest naar een dorpje om in een huisje met een mannetje te praten. Daarna de 3DS uitgezet en probeerde vanavond verder te spelen maar echt geen idee wat ik nu moet doen. Nergens op m'n map zie ik een marker waar ik nu heen moet 8)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Sorry dat ik je daar niet mee kan helpen man, don't have a 3DS.....yet. Later dit jaar echt wel, want ik wil gewoon die DS Zelda games ook gespeeld hebben. Wel een vraagje....de wereld lijkt heel veel op A Link to the Past toch? Maar het zijn wel allemaal nieuwe gebieden, correct?

@OniRyo

The Legend of Zelda Wii U will be neither “ultra-realistic nor cartoony-realistic,” says Aonuma

http://www.vg247.com/2013/06/15/the...-realistic-or-cartoony-realistic-says-aonuma/

Dus ik ben echt benieuwd wat het dan wel gaat worden.

Laatst bewerkt: 15 jan 2014
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vandaag heb ik Zelda The Wind Waker HD binnen gekregen. Mijn eerste Zelda game na het, voor mij, onspeelbare Twilight Princess op de Wii. Daar gaf ik in de eerste dungeon al op. Hopelijk gaat The Wind Waker wat meer in mijn straatje passen. Je kunt je toch niet echt een gamer noemen als je nog nooit een Zelda game hebt gespeeld 8)

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Twillight Princess is voor mij de beste Zelda. Hoezo kwam je er niet doorheen? :eek:

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Deels controls, de Wii vond ik echt een onding. Daarnaast had ik geen geduld. Ik had geen flauw idee wat ik in die eerste tempel moest doen. Die combinatie liet mij al snel Twilight Princess doen vergeten.

Deel Deze Pagina