Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik wilde slim zijn en die 17GB vrijmaken. Ook al was het niet echt nodig. :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom wil je de ruimte vrij maken? Hdd al vol? De PS4 regelt het toch zelf met ruimte? Wat gebeurt er eigenlijk als de hdd vol is?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat regelt de PS4 daar zelf aan? Ik mag niet hopen dat ie willekeurig dingen gaat verwijderen omdat ie het te vol vindt. :+

En ik had vandaag gewoon een opwelling om van alles op te ruimen. :p HDD is nog niet vol.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja smart tv. Zie gewoon het nut niet in om mijn PS4 er voor aan te zetten terwijl de app op mijn tv precies hetzelfde is. Dus idd zonde van de stroom

Ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat. Begin altijd al te "stressen" als een hdd voor de helft vol is :+

Laatst bewerkt: 10 jan 2014
  5. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Over netflix op Ps4.

Werkt goed, tot perfect zelfs. Enkel kan ik niet meer op categorie scrollen of zoeken. Krijg eigenlijk alleen maar bladwijzer kwa iets wat je kijkt.

Bijzonder vervelend eigenlijk want moet nu via me tablet zoeken naar films.
    Waarom dit zo is, is mij echt een vraag.

Was echt voorstander ervan. Maar als ik het zo via de Ps4 moet gebruiken. Houd bij mij het gebruik gemak echt op helaas op de PS4. Want wat netflix voorstelde is niet mij keuze.

Laatst bewerkt: 10 jan 2014
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Uninstall app en herinstalleer Netflix. Kijk of get dan nog steeds zo is.

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Denk dat het een trend is, mijn HBO go was ook mooi overzichtelijk altijd en is nu zelfde soort zooi. Heel groot recommandeer en diep verstopt soort van overzicht maar niet zo goed en compleet als voorheen, noem dat geen update maar een downgrade :mad:

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb er geen last van, heb nog steeds op al mijn apparaten een overzichtelijk netflix met genre en dergelijke. Op zowel Ps4, ps3, apple tv als ipad.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "2de levering" is al een paar dagen in stock op de webshop van BS. Hiervoor kreeg BS ook al een paar keer wat stock die ze verkochte op hun site. Heb er net een besteld, ben eens benieuwd of ik hem van de week ga hebben.

Maar met 10+ games nog te spelen voor PS3 alleen al maakt het me eigenlijk niet zoveel uit :+.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Een maat van me die heeft gister z'n PS4 opgehaald met de gmae knack, die zat erbij was een bundel namelijk. Nu wilt die die game helemaal niet, dus mag ik hem overnemen voor 25 euro. Mooi prijsje toch? ondanks dat de game tegenviel bij menig reviews.

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Knack is een prima vermakelijke game! Advies: als je platinum wilt halen, begin dan gelijk op hard, scheelt je 1 playthrough... Op het laatst word je het aardig zat ;)

12. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Zou ik doen, ondanks de reviews heb ik me werkelijk kostelijk vermaakt met de game! Perfecte moeilijkheidsgraad. :)

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ga het wel doen, morgen neemt die hem mee :D

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ondanks de negatieve reviews vind ik het een hele leuke game.
    Totaal geen spijt van de aankoop.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond de game de eerste paar chapters vermakelijk, maar daarna word het een groot saai, standaard achterhaald feest. Heb mezelf er echt toe moeten zetten om de game uit te spelen. Sony weet trouwens wel echt "top" games te selecteren voor z'n bundels....

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit.

Game is gewoon een vermakelijke game! je moet er geen geweldige verwachtingen van hebben (al zal dat moeilijk zijn met de reviews)
    Maar de game een tijdje gespeeld te hebben bij een maat is het gewoon een leuke game.

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is er al meer bekend over de muziek speler die ooit nog zou moeten komen....

Naar mijn gevoel komt die muziek speler pas in 2015 ofzo.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2014 is niet eens 2 weken bezig en jij denkt gelijk dat het pas 2015 komt?

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja...

Omdat ik nergens iets er over lees, iedereen is het natuurlijk vergeten dus sony hoeft er geen druk achter te zetten.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De PS4 is nog niet eens 2 maanden uit. 2014 is pas 2 weken bezig (geloof het of niet, ook bij Sony hebben ze vakantie gehad). Ik snap echt niet dat je gelijk al zo pessimistisch bent. Als je echt had verwacht dat er nu al nieuws of zelfs een update zou zijn dan moet je hard op je hoofd gevallen zijn. :+

Deel Deze Pagina