1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Loopt soepel, nog geen rare beelden meegemaakt. Ook de stand by bug niet gehad nog, maar dat had toch met Windows 7 zelf te maken??? Naja, ga nu zo meteen even Skyrim opstarten, want het bleek dat ik tenminste 1 ding niet goed ingesteld had. Die N Vidia experience HUB is wel nice zeg. Kan je games ook scannen. Jammer dat het niet kan met SWTOR. Maar goed, verder wel nice voor games en je videokaart in het algemeen. Leuk kerstcadeautje Modder! :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren nog wel weer last gehad van die bekende stand-by bug in Windows 7. Is daar nog iets tegen te doen of niet???
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Iemand een idee?
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Het zou te maken kunnen hebben met het signaal dat die router stuurt, en dat je vader zijn laptop die niet herkent. Weet je wel, die shit met 802.11 b/g, of b/g/n, die onzin...

    Ik weet het ook niet precies.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Thanks, daar ga ik eens naar kijken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand???
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Stand by uitzetten, had ik toen ook maar gedaan.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels uitgeschakeld in menu Energiebeheer, maar weet je zeker dat het probleem hiermee opgelost is of moet ik nog updates afwachten of een patch downloaden ergens???
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb het opgelost door Windows 8 te installeren :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet het allemaal nog even afwachten, maar voorlopig niets aan de hand. Misschien helpt het. Windows 8 begin ik niet aan, want een PC zoals de One hoef ik niet. Je kan het uitschakelen geloof ik, maar dat zal wel weer lekker ingewikkeld zijn en ik heb net mijn Windows een paar weken geleden opnieuw geinstalleerd. En met Windows 8 wil ik natuurlijk wel alles kunnen bewaren, inclusief mijn favorieten. :+
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik mijn Logitech X-530 aangesloten krijg op mijn pc? Mijn twee basis speakers en woofer werken alleen de drie andere niet. Ik kan niet niet ontdekken of ik wel een 5.1 geluidskaart heb, dus of het daar aan ligt weet ik niet.

    Anybody?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou tering zeg. Ik kom net terug van een avondje uit, krijg ik die Windows 7 stand by opstart bug weer. Volgens mij zit er echt niets anders op dan wachten op een patch ofzo, want ik weet niet wat ik er nog aan kan doen, naast die opties in energiebeheer uitschakelen. Deze waren namelijk al uitgeschakeld toen ik de vorige keer dit probleem melde. Is er misschien ergens duidelijke Nederlandse achtergrondinformatie over dit probleem??? Ik weet namelijk niet hoe deze bug officieel word genoemd, dan is het voor mij al een stuk(je) lastiger om informatie op een oplossing op te zoeken. Bij voorbaat dank voor eventuele hulp. :'-(
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds vanochtend problemen met mijn laptop. Ik kan niet meer de verkenner gebruiken, net als 'mijn pc' , mijn documenten, prullebak.

    Onderin de taakbalk staan ze wel geopend maar ik kan ze nergens vinden. Wie kan me helpen?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met andere woorden, als je Verkenner opent, duurt het MEGA lang voordat je documenten ziet? Of hélemaal niet? Het zou een defecte hardeschijf kunnen zijn.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat je laptop op de een of andere manier denkt dat er een 2e monitor aangesloten is en dat hij al je vensters op die niet aangesloten 2e monitor weergeeft. Je vensters zijn er dus wel, maar je ziet ze niet.

    Probeer eens de windows toets in te houden en vervolgens op P te drukken, zorg dat hij op de eerste stand staat, iets van "Alleen deze computer". (Ik weet niet exact wat er staat, mijn Windows staat op Engels ingesteld)

    Mocht dat niet werken: Klik op het programma dat je wilt gebruiken, wanneer je in de taakbalk ziet dat ze geopend zijn de windows toets inhouden en vervolgens het pijltje naar links of rechts een paar keer indrukken.
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik Windows 8 als besturingssysteem. Hoe kan ik daarop Internet Explorer 11 installeren zonder te upgraden naar 8.1?
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Waarom zou je niet upgraden naar 8.1 dan?
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij klasgenoten gezien dat bepaalde dingen niet meer goed werken. Zo lukt het op Windows 8.1 niet om op school met het bedraade netwerk verbinding te maken. En het zoeken in de Metro-interface werkt een stuk trager dan in 8, een functie waar ik veel gebruik van maak.

    Maar ik heb IE11 nodig voor webdevelopment, dus ben ik op het idee gekomen om Windows 7 met IE11 in een virtual machine te draaien.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand??? :confused:
     
  20. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Trage COD @ Laptop

    Beste forummers,

    ik heb totaal geen verstand van computers en alles wat erop/eraan hoort en in zit.

    Ik speel Call of Duty op mijn laptop en dit is zo'n beetje het enige wat op mijn laptop staat.
    Mijn RAM Geheugen is 1GB.
    Voor de rest weet ik niet waar je alles kan vinden maar mijn spel is gewoon kei traag.

    Alles staat ingame al op de laagste graphics en ik zou het wel tof vinden als het ooit beter wordt of iig sneller, aan de kwaliteit ben ik na 2 jaar wel gewend.

    Ik hoor graag tips, eventueel ander geheugen oid en waar ik dat dan het best kan aanschaffen etc.
    Ik heb een compaq presario CQ60

    Stephanie
     

Deel Deze Pagina