Klopt. Maar de IF's zijn enorm gestegen vannacht zie ik. SIF Pedro is minimaal 227.000 BIN. IF Hulk is minimaal 250.000 BIN. Paar dagen geleden nog 225.000. Dat schiet niet op.
Ramires is ook een ideale speler als cvm (staat wel langs mijn andere cvm) Fellaini. Achterin heb ik nu Petr Cech, richards, vidic, luiz en baines. Als RM Wallcot, spits Negredo en lm podolski/mirralas (ook van rechts). Ga Schürrle halen dan weer wat pakjes en hopen dat ik geluk heb
Welke combo is het best in 41212? rooney rvp-remy of rooney suarez-sturridge? Trouwens wat ik vreselijk irritant vind is dat als je van potje wilt wisselen met verdedigen dat die heel vaak het verkeerde poppetje kiest,met name met hoge steekballen
Selecteer je je spelers met de LB-knop? Zo ja, leer jezelf aan om handmatig de speler te selecteren. Dit doe je door met de een speler 'aan te wijzen'. Minder vaak fouten. En de beste combinatie vind ik de tweede. Van Persie is erg fijn aan de bal, heeft hem aan een touwtje, maar Remy is matig. Suárez is geweldig en Sturridge ook prima.
Ik speel op de ps3,wil graag een x met rvp spelen haha maar wil er wel snelle spits naast hebben,geen coins voor aguero
Heb nu Lloris Richards-Kompany-Kaboul-Baines Sandro Nani Schurrle Nasri Jovetic-Sturridge Nu nog 150k even goed nadenken wat ik er mee zal doen
Nani super tevreden mee,vind persoonlijk David Luiz vanwege high workrate niet zo fijn,denk dat ik Nasri vervang voor Rooney en twijfel wat mijn spitsenduo word Sturridge-Suarez Rvp-Suarez
Ja ik vind hem ook niet slecht maar ik denk dat Rooney beter is,met schieten en koppen alleen zijn worjrate wat minder.Weet iemand hoe Suarez is als cam?
Komt het hele TOTY maandag uit? Of is gespreid over meerdere dagen en wanneer zou je het beste spelers kunnen halen?
Is er hier iemand die ook op ps3p speelt en weet een goeie tip om beter van potje te wisselen met verdedigen?gebruik nu l1.Net weer gedegradeerd uit 1,even op zoek na juiste tacktiek
Maandag wordt de TOTY bekend gemaakt. Voorgaande jaren was het zo dat op maandag de verdedigers kwamen, woensdag middenvelders en vrijdag aanvallers. Daarna komen op zondag nog alle spelers even in de pakjes. Zo wás het. Hoe het wordt, is nog niet bekend.