Weet nu al 100% zeker dat die eerste shot vd trailer (schaduw van een draak boven een stad) de laatste scene van s04 is.
Denk ook zoiets, ben benieuwd. Kan me niet voorstellen dat dit vroeg in het seizoen is, draken moeten nog groeien enz. Bruuuuut. Sowieso dat ze dat wint toch? Als ze dan nog 3 draken heeft, volgroeid en what not...
Even in spoilers maar ik verwacht dat eerlijk gezegd niet Spoiler S04 word zo te zien gewoon de 2e helft van boek 3, en daar zijn de draken nog lang niet zo groot. Dus tenzij ze nou ineens heel erg af gaan wijken van de boeken verwacht ik nog geen draken van maatje Smaug in dit seizoen
Die stad is King's Landing en ik geloof niet dat Dany Westeros zal bereiken in dit seizoen. Ik denk dus dat het eerder een droom of een visioen van iemand is.
Zeker weten dat het Kings Landing is? Ik kan het niet opmaken, maar zou het ook niet zomaar een stad zijn waar Khaleesi langs komt? Niet dat het verklaart waarom de draken zo groot zijn.
Wieh! Nieuwe Game of Thrones beelden! Zit een paar mooie shots tussen. Een snel shot op het einde: (Hier is een album van de hele trailer opgebroken in dit soort gifjes trouwens. Gehaald van Reddit.) Ik mis zelf Brienne nog :-(
Zou raar zijn want Spoiler in het boek staat Dario gewoon toe te kijken en is het Belwas die dat duel uitvecht. Maar Belwas komt in de hele serie zeker niet voor?
Dat denk ik ook, want ik denk dat we ergens in het seizoen een sprongetje in de tijd gaan maken. Ik heb er in elk geval veel zin in, want deze trailer is al beter dan ik me herinner van seizoen II en III. Seizoen telt dan even niet mee, vanwege de allereerste indrukken over de serie. En ik ga het boekentopic ook in de gaten houden. Alle spoilers met de naam: Spoiler Joffrey er in.
(Beetje nutteloze spoiler, gaat over een boekcharacter die niet voorkomt in de serie) Spoiler Eens gegoogled en nee, Belwas komt niet in de serie. Was al eens bevestigd door George zelf: bron. Jammer, ik vond hem altijd wel geestig. Maar dit is nu wel een goede manier om 'de nieuwe Daario' te introduceren.
Denk t niet want dan moeten ze echt halve boeken over gaan slaan, ik denk dat ze gewoon boek 3 afmaken. Dat zou net kunnen in 10 afleveringen want er gebeurt nog ontzettend veel in boek 3 Beetje overbodig idd maar ik wil ook niks spoilen voor mensen die de boeken later nog gaan lezen vind t niet zo erg dat er een nieuwe Dario komt, het is niet alsof hij tot nu toe al heel veel screen time heeft gehad. Het moet voor hem eigenlijk nog beginnen