1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] True Detective

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jan 2014.

  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Even binnenhalen. Ben zeer benieuwd!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat einde ook. :cool:

     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    _O_

    geweldige pilot , die nieuwe ingevallen kop doet McConaughey z'n acteerwerk echt goed

    ik kon hem nooit zo serieus nemen maar hij speelt dit echt ijzersterk, is ineens een andere acteur met die nieuwe look. Steelt echt de show

    en dat einde met dat nummer van the Black Angels



    moest meteen aan Alan Wake denken, daar staat het ook op de soundtrack

    deze ga ik zeker volgen, stoor me totaal niet aan het lage tempo. Laat het maar lekker langzaam opbouwen, veel beter dan veel andere series waarin ze veel te veel willen doen. Lekker de sfeer zetten en stukje bij beetje de personages leren kennen
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso doet McConaughey het al jaren erg goed. Vroeger was het wel vaak die gast die per se zijn shirt uit moest trekken in typische rom-coms. Maar de laatste jaren is het gewoon een hele goede acteur geworden. Vannacht ook nog een Golden Globe gewonnen voor zijn rol in Dallas Buyers Club.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb de pilot nog niet gezien maar in hoeverre kun je personages echt uitdiepen als ze maar in 8 afleveringen voorkomen? Natuurlijk kan het een stuk dieper gaan dan bij een film maar ook bij lange na niet zo veel als bij een Soprano's
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    In films van 2-3 uur kunnen ze ook personages goed uitdiepen dus dit kan dan ook in een serie van 8 aflevering wat bij elkaar 8 uur is, zolang ze de dialogen maar goed schrijven en de personages interresant houden. Ik vond aflevering 1 echt een sterke aflevering kwa dialogen en acteerwerk, de aflevering zelf is wel erg slow-moving maar ik neem aan dat dit wel een beetje aanneemt further a long the line. ;) Ga aflevering 1 kijken en oordeel zelf. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ga het ook zeker kijken maar vind het wat dat betreft (op papier) gewoon geen typische HBO serie wat personages betreft
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Hoezo dat dan? Meestal hebben ze acteurs die nog niet echt bekend zijn volgens mij hoor en deze zijn juist wel bekend.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    noem nog eens wat goede films van hem naast die en Mud?

    dat was inderdaad nog het beeld wat ik van hem had. Rom-com acteur en enigzins mislukte actieheld die alleen nog wel eens op mag komen draven in grotere films als er een Southern gladjakker nodig is
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In The Lincoln Lawyer vond ik hem ook goed in. Vanaf 2011 ben ik hem steeds mee gaan waarderen en liet die zien dat die wel meer kan. Hij heeft nog steeds wel soms een typische rol (Magic Mike bijvoorbeeld) maar gelukkig stapt die daar nu wel vanaf een beetje. Hij zit nu ook in The Wolf of Wallstreet en straks ook in Interstellar. En nu dus ook in True Detective waar die in een episode alweer liet zien hoe goed die kan acteren imo. :)
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind hem alleen maar goed in "A Time to Kill"

    Voor de rest is ie precies wat je zegt.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk ook wel Boardwalk Empire? :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerste 2 seizoenen gezien , moet het weer oppikken maar er kwam steeds van alles tussendoor :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je zeker weer gaan kijken. Seizoen 3 is sowieso awesome met Gyp Rosetti en Capone.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ok erg sterke Pilot en dit vraagt naar meer :thumbs:

    Deed me zo nu en dan zeker denken aan het sfeertje en camerawerk in Hannibal*)
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Sterke pilot, vind het heel erg tof. Sfeer is tof en de acteurs zijn vet. Cohle!
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Die intro vind ik echt gaaf man, heb hem al 10x beluisterd denk ik. _O_
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oke het is niet saai, heerlijke episode. Einde was ook top.

    Sent from my Batmobile
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Toffe EP, lekker sfeertje en McConaughey is echt een baas. Gruwelijke intro inderdaad!
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    benieuwd naar de serie lijkt me cool, iemand al gezien?
     

Deel Deze Pagina