ik heb vooral lag op Lancan Dam , en wat ze ook mogen fixen is die Battlelog want als ik daar mijn loadout wil bekijken staat alles opeens op de begin levels en in game dan ook en ff rent a server toevoegen en dat je je loadout kan veranderen voordat je überhaupt een mode kiest die je wilt spelen.
Hmm, na de update heb ik juist nu last van rubberbanding, even kijken hoe het met de ping staat van de mensen.
PC update inderdaad. Ze hebben de rang symbolen nu ook goed, rank 110 is nu gewoon een ster. In plaats van die paarse crap cijfers
link werkt niet bij mij helaas en die bug list zijn veel punten die mij ook al op vielen en waar ik mij aan irriteerde Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ziet er goed uit, die suggestions waren irritant, laat hij in een keer weer bronze battlepacks zien Nu nog Second Assault voor de PC (en de rest uiteraard)
Dat gaat wel even duren denk ik. Sowieso weten we ook niet hoe lang die "exclusive" contract loopt voor de Xbox One.
Was ook kut idd toen in BF3 met de PS3. Gelukkig voor alle andere BF4 DLC komen ze wel allemaal tegelijk uit.
Dat scheelt. Wat heb je er eigenlijk aan? Vooral nu aan het begin dat de meeste mensen nog maar 1 console thuis hebben.
Mensen overhalen die moeite hadden met kiezen welke console ze moesten halen denk ik. Maar ja het is maar een DLC.
Precies, ze zijn toch niet zo gek dat ze denken dat 1 DLC hun over de streep trekt? Ach ja.. We zullen het deze generatie alleen nog maar meer zien ben ik bang.
zijn er ook mensen die dit spel met headset op de 360 spelen? heb het spel nu een paar dagen en hoor eigenlijk niemand praten wat ik maar saai vind....
Na de slechte berichten over call of duty ghost ga ik het ook maar is proberen met battlefield 4. Vraagje over battlefield 4, ben je altijd zichtbaar op de map van tegenstander? Of alleen als je schiet ofzo? Verder iemand nog tips voor iemand die nog nooit battlefield online heeft gespeeld ?
Alleen als je schiet (zonder suppressor) of als je gespot bent door de tegenstander. Zal deze filmpjes even kijken. Daar staat alles wel goed uitgelegd. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5063548&postcount=3949