Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    1x was voor mij ook genoeg om deze niet te halen

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het een geweldige game en zou hem voor 40 euro ook zo weer halen. Maar weer full price betalen is net wat te veel denk ik

kan ook niet kwaad worden op deze 'cash-in' , er zit nu eenmaal nog heel veel ruimte in de release kalender voor de next-gen consoles. Dus het is als uitgever gewoon slim om dat te vullen met interessante ports, het is niet alsof ze tussen de originele release en nu ook een echte dequel hadden kunnen maken. Als je kijkt naar wat er op dit moment in het action adventure genre in de breedste zin van het woord te krijgen is dan hebben we AC IV , Knack en Dead Rising.

En alleen AC IV is misschien beter dan Tomb Raider (persoonlijk denk ik van niet, maar ik vond TR dan ook wel heel erg vet)

Daarnaast zijn er nog genoeg mensen die hem niet op de last-gen gespeeld hebben

Alleen de prijs is jammer voor de mensen die hem al wel gespeeld hebben (en ook in vergelijking met de PC versie die nog geen tientje kost tegenwoordig?)

Maar als de prijs goed is ben ik er niet op tegen om de release kalender voor nu even wat op te vullen met toppers die op next-gen nog beter uit de verf komen. GTA V en Skyrim zouden van mij absoluut uit mogen komen.

Maar wel snel, over een half jaar hoeft het niet meer

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat ik ga halen voor next gen is. Titanfall, Watchdogs, MGS en Destiny (als The Division idd pas later komt)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hou Thief ook wel in de gaten maar word een beetje zenuwachtig van het feit dat we daar relatief kort voor release zo weinig van zien

ben ook bang dat het niet aan Dishonored kan gaan tippen qua gameplay

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoop zelf dat hier een vervolg op komt op de PS4, wat een game was dat zeg!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik wacht op bijzonder weinig qua next-gen. PS+ komt komende maand met ontzettend vette games voor zowel de ps3 als de vita. Outlast ga ik ook zeker spelen op de PS4. Rondom Thief is het idd veel te stil en Second Son blijven we ook steeds maar dezelfde scene van zien en moet mij dus nog overtuigen.

Eind feb komt hopelijk Driveclub en die pak ik voor niks mee.

Gamen is de komende maanden een erg goedkope hobby voor mij.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ik wil geen vette PS3 en 360 games meer, ik wil next gen! :+

Zou mooi zijn, maar denk dat er niet genoeg van verkocht zijn. Onterecht uiteraard want het is de beste 1st person stealth game van de vorige generatie en qua design, setting en grafische stijl ook nog eens origineel

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Outlast! ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laat ik het anders zeggen, ik wil AAA next-gen! :+

Outlast ziet er leuk uit hoor voor een gratis spelletje maar het is niet iets waar ik anders voor naar de winkel zou rennen. Het is dat ze het weg geven

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja dan moet je voorlopig even wachten denk ik :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja beetje wel. Misschien gaat Thief verassen, en word Second Son meer dan infamous 2 in HD met nieuwe powers, het kan altijd nog meevallen.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Thief lijkt me sowieso tof, daarnaast krijgen we Garden Warfare ook nog eens. Dan komt daarbij Titanfall ook al bijna uit.

Ik verwacht dat Infamous Second Son wel iets meer gaat zijn dan Infamous 2 in HD, want je kan eigenlijk precies hetzelfde van Infamous 2 zeggen dat het gewoon deeltje 1 was met meer powers. (en daar is niks mis mee)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niks mis mee binnen de vorige generatie maar van een next-gen sequel wil ik meer :+

PvZ kan me totaal niet boeien, dat is net als bijv Monday Night combat niet mijn ding. Als ik online MP wil spelen speel ik wel battlefield en als ik iets lichters en vrolijkers wil speel ik wel TF2

Titanfall ben ik wel heeeel benieuwd naar, kan zomaar zijn dat dat de game is waar ik een One voor haal.

Wat hebben we nou eigenlijk al echt gezien van Thief qua in-game footage? Het is zo stil dat het me niks zou verbazen als er binnenkort een uitstel aangekondigd zou worden

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Deus Ex, biatch.

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Titanfall is een twijfel gevalletje. Het kan super tof worden of juist zeer tegen gaan vallen met veel bots in de multiplayer. 64 gaat niet meer door las ik, dit is echt wel een gemis wat mij betreft.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    64 is nooit in de planning geweest.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Deus-ex cheat want die gaat in 3rd person als je in cover zit. Is dus geen 1st person stealth game :+

Qua stealth mechanics wint Dishonored het wat mij betreft. (Deus-ex is uiteraard wel de shit)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij zijn er al redelijk wat walktroughs geweest, ben ff te lui om te zoeken :).

Titanfall is misschien wel 64 man, maar niet 64 spelers ;). Als je de game 12 vs 12 zou spelen, dan zou het een choas worden als iedereen een titan dropt 8)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat een gezeik om Tomb Raider, ze brengen het alsnog uit voor de PS4 en Xbone zodat degene die het willen daarop ook kunt spelen. Er zijn nu al een handjevol multi-gen games uit (veelal met veel minder extra aandacht voor de PS4/Xbone versies) ,het enigste verschil is dat Tomb Raider bijna een jaar uit is.
    Heb eerder het idee dat er een paar ventjes last hebben van kutkrampjes bij de gedachte dat er nu een mooiere Tomb Raider uitkomt en ze de mindere versie hebben moeten spelen.

Ik hoop dat er nog veel meer remakes en ports uitkomen want het worden een karige jaartje voor consoles...

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    PS4 Skyrim, kom maar op :cool:

Deel Deze Pagina