ik loop wel warm voor next-gen tomb raider maar krijg idd een beetj kutkrampjes van de prijs Voor die andere cross gen games had je nog zo'n upgrade systeem waar je voor een tientje of 20 euro (weet ik niet zeker) kon upgraden. Maar nu is het weer 60 euro terwijl de PC versie en last gen versies een tientje kosten 40 euro had ik niet geklaagd en de game direct nog een keer gekocht, nu doe ik dat misschien ook wel maar voel ik me (alleen qua prijs) een tikkeltje genaaid Gaat helaas niet gebeuren maar daar zou ik zonder problemen zo weer 60 euro voor neerleggen
Ubisoft doet het dan beter met Rayman Legends qua dat http://www.hardcoregamer.com/2014/0...-one-versions-of-rayman-legends-for-40/69227/
Ja en Nee, Rayman was sowieso al een spel waar veel mensen van vonden dat het 40 euro had moeten kosten En als ze er 60 euro voor zouden vragen zou het denk ik totaal niet verkopen, Tomb Raider heeft nog wel een kans
You got a point there. Maar voor die 40 ga ik Legends wel halen. Ik geniet echt van Origins, dus Legends moet er komen.
Ik wil dit op 1 van de consoles http://www.eurogamer.net/articles/2014-01-14-the-banner-saga-review doe maar gratis bij PS plus als het kan Dit is precies het soort indie game waar ik op zit te wachten
Het gaat erom dat ze de volle prijs vragen voor de PC port. Het is feitelijk de PC versie op de hoogste settings met TressFX. Het ziet er fraai uit, maar die ervaring was er al op de PC een jaar terug. De Definitive Edition komt niet naar de PC, omdat de Definitive Edition de PC versie is. Dus het is schaamteloos om er 60 euro voor te vragen, waar 30 euro veel meer gerechtvaardigd is.
Denk dat ps4 voorlopig maar 1 game via plus gaat krijgen per maand tot tenminste een jaar of twee na release...
Hopelijk de consument. Het gaat om het principe, niet of ik het spel moet kopen of niet. Je merkt gewoon een tendens. Eerst kwamen opgepoetste versies voor 10 euro op XBLA. Vervolgens kwamen er HD remakes voor 30 euro in de schappen. Nu zijn we al aanbeland bij 60 euro. Dat is gewoon jammer.
Klopt, maar daar moet je niet de ontwikkelaar/uitgever de schuld voor geven, maar de consument. Blijkbaar wordt die shit toch verkocht.
Ik vind het toch wel vreemd dan Injustice wel op de Ps4 komt en niet op de X1. Daarnaast vind ik dat die "Hd-Ports" rond de € 30,- horen te kosten. Het zijn immers maar ports, waarschijnlijk een iets opgepoetste pc versie. (of gewoon hetzelfde) Om daar nou de volle pond voor te vragen, tsja dat is gewoon omdat ze het misschien kunnen maken. (i.v.m. het game aanbod)
Beter dan een H&M vest . Maar m'n One bevalt me nog prima en er komen genoeg toffe games uit de komende maanden. Wel vind ik het jammer dat we niet meer krijgen te zien van Titanfall want die release komt ook al aardig in te buurt. En er komt ergens deze/volgende maand ook al een nieuwe Killer Instinct karakter bij Spinal.